Voor Azharu, mijn 6 jarige arabische volbloed, was dit zijn eerste wedstrijd.
En wat ben ik trots op hem!
Weken lang hebben we hier naar toe gewerkt, maar het belangrijkste vond ik dat hij ervaring opdeed. Andere locatie, meer mensen, rijden op muziek. Allemaal weer nieuw voor hem.
Maar wat een kanjer! Hij deed het alsof hij nog nooit anders gedaan had
We moesten natuurlijk 2 proefjes rijden, een dressuurproef en een stijlproef.
Als eerste de dressuur proef, Mijn god, wat deed ie dat knap!
Super braaf, geen stap verkeerd gedaan!

Met uiteindelijk ook 1e plaatsing in de dressuur met 68%, Wauw!

In de middag de stijlproef, waar ik, om heel eerlijk te zijn, niet super goed op geoefend had, ik had me zo gefocust op die dressuurproef de afgelopen weken.
Maar ook dit deed hij geweldig. Niet perfect, maar ik kon zo goed merken dat ondanks dat hij toch wel heel erg spannend vond hij alles voor mij deed. Nou, beter kon ik het niet hebben!
Dat niet alles perfect ging kon me eigenlijk niet zoveel schelen, zolang hij maar samen met mij door dat parcours heen ging.
De bel

De brug

Het hek

Pet omhangen

Van de rest van de obstakels heb ik helaas geen goeie foto's.
Onze score in de stijltrail was 45%, niet de beste, maar ik was al zeer trots op hem dat hij overal door/over/omheen ging!
Als beloning even een rondje buiten, het was bloedheet in de bak, ik was zo blij met m

En uiteindelijk de prijsuitreiking

Uiteindelijk 2e prijs! Mijn held! Geweldig! Mijn dag kón al niet meer stuk na de dressuur, maar nu helemaal niet meer! Wauw!

In mei hebben we onze 2e wedstrijd, ik kan niet wachtten!

Met dank aan Yvonne de Ruigh, Debby Meinema en mijn lieftallige vader voor de foto's