Ooit in het verre verleden heb ik al onze (men)pony's zelf ingereden, maar ik rij bijna niet meer omdat ik het te druk heb met het mennen en andere dingen, dus de pony's zijn een hele tijd al niet bereden geweest.
We zijn langzaam begonnen met het weer op te pakken, ik moest er dus ook weer even aan geloven want ik laat natuurlijk niet een 12 jarig meisje voor het eerst op een pony rijden die al jaren niet bereden is geweest, pffff wat een spierpijn heb ik gehad

Hier wat foto's van vandaag. Tot twee weken geleden had hij nog hele lange manen, maar ik heb weer eens de tijd genomen hem een mooie fjordencoup te geven, en dat staat zoveel sportiever! Tuard is ook maar klein, ik denk rond de 1,36. Ooit in het verleden is hij op een fjordenkeuring kampioen ruinen geworden

Even naar buiten om wat fototjes te maken en meneer werd gelijk heel enthousiast

Daarna in de bak rijden en ook even springen, dit is denk ik de derde keer dat hij ooit in zijn leven heeft gesprongen, we zijn natuurlijk met kruisjes en grondbalken begonnen maar deze foto's zijn het leukst omdat hij zo grappig springt, veel te vroeg

Ok, hij ging er ook wel eens langs

En kiest ook wel eens de moeilijke weg via de zijkant

Daarna nog even zonder zadel en hoofdstel gereden. Wat gaat dat fijn en ontspannen, hij reageert hier heel goed op en leert ontzettend snel

Bedankt voor het kijken!