Maar alsnog ben ik er blij mee, dus zie hier.
Mijn eigen punten die ik van mezelf ken en die niet genoemd hoeven te worden als tips:
Mijn voeten leiden een eigen leven, ik probeer erop te letten maar vooral in de galop heb ik nog flinke kapstokken. Ook nu mijn laarzen kapot zijn en ik met johdpurs en chaps rij word het nog erger.
Ook ben ik me ervan bewust dat mijn handen soms wat streng zijn. Hier werk ik ook aan, maar soms sluipt het er weer in(waardoor ik mijn handen ook veel te ver opzij zet, waardoor het ook lijkt alsof ik trek).
Ik heb Andor nu bijna 4 maanden, en heb hem daarvoor een dik half jaar gereden en verzorgd.
We werken nu vooral weer aan ontspanning(wat op de foto's ver te zoeken is helaas) en genieten van elkaar. Helaas was hij érg opgedraaid door alle carnavals gedoe en heel erg afgeleid. Dit heeft ook geresulteerd in twee flinke bokpartijen die (helaas) niet op foto staan.
Genoeg gemiept, hier de foto's

1. Instappen

2. Idem

3. Langzaam oppakken

4. Begin met draf. Hier zie je dat de ontspanning ver te zoeken is..

5. En hier gaat mijn hand weer overdreven opzij..

6. Tussendoor even belonen

7. Wijken, dit blijft hij nog erg moeilijk vinden.

8. En weer die hand van mij..

9. Weer wijken, vooral in het midden vind hij nog moeilijk, hij blijft dan moeilijk recht. Maar we gaan niks overhaasten en doen het rustig aan! Niets moet meteen perfect.

10. Even belonen voor een goed stukje wijken!

11. Andor, chaggo? Neuuuhhh hoe kom je dr bij..

12. Galop

13. Weer een galopje. Maar die benen weer..

En als afsluiter nog een superlieve foto

Tips geven mag, graag zelfs, mits het aardig en opbouwend bedoeld is.
Aan een hoop schapen die allemaal hetzelfde zeggen heb ik ook niks, dus als iets al gezegd is hoeft het niet herhaald te worden.
Ik ben me ervan bewust dat hij geen sterren van de hemel loopt, maar ik ben dan ook geen Anky en Andor is verre van een Salinero of wat dan ook.
Als we beiden plezier hebben is het goed, die ontspanning was er vandaag gewoon niet door alle drukte, jammer maar helaas.
Hopelijk kan ik over een tijdje een topic openen waar hij wel lekker in loopt