Omdat ik fotograaf ben had camara mee genomen,
Ze hebben ook nog paar foto's gemaakt met mijn en m'n knappertje..
Ik weet dat dressur heel wat aan gewerkt moet worden, ben weer bezig na halfjaar gevecht vind dit beeld al fijn, na tijdje terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tenno7 schreef:er zit mischien verbetering in, maar vindt het totaal nog geen fijn beeld. je rijdt hem nog van voor naar achter, ipv met je been naar je hand toe. en doe een cap op als je weet dat je paard af en toe een raar sprongetje doet! sorry maar kan me er best over opwinden. het is een blijft een paard en je kan er zo naast liggen.
en voor de ontspanning kun je mischien beter beginnen met dressuren in een bak, dan heeft je paardje de aandacht ook wat beter bij jou ipv de omgeving. voorderest is het wel een prachtbeestje! dat steigeren was op commando?
xxsalinaxx schreef:Hmm misschien dat je dan juist vaker in de bak moet gaan rijden en les nemen + een dressuurzadel?? Je zit zelf niet zo netjes, handen rechtop en je benen steek je af naar voren. Dat zal al een hoop schelen en gaat hij beter lopen. Let op, het ligt altijd aan de ruiterbij iedereen
moonforever schreef:xxsalinaxx schreef:Hmm misschien dat je dan juist vaker in de bak moet gaan rijden en les nemen + een dressuurzadel?? Je zit zelf niet zo netjes, handen rechtop en je benen steek je af naar voren. Dat zal al een hoop schelen en gaat hij beter lopen. Let op, het ligt altijd aan de ruiterbij iedereen
Waarom dressuur zadel kopen als springzadel goed lig..??? ik rij zelf buiten train voor endurance,. Dat is wat we beide leuk vinden.. hij vind de bak niks, ik vind dressuur niet zo. Nou simpel trainen dressuur matig soms in parkje.
moonforever schreef:xxsalinaxx schreef:Hmm misschien dat je dan juist vaker in de bak moet gaan rijden en les nemen + een dressuurzadel?? Je zit zelf niet zo netjes, handen rechtop en je benen steek je af naar voren. Dat zal al een hoop schelen en gaat hij beter lopen. Let op, het ligt altijd aan de ruiterbij iedereen
Waarom dressuur zadel kopen als springzadel goed lig..??? ik rij zelf buiten train voor endurance,. Dat is wat we beide leuk vinden.. hij vind de bak niks, ik vind dressuur niet zo. Nou simpel trainen dressuur matig soms in parkje.
Borisje schreef:Rijtechnisch commentaar heb ik niet voor je. Wel ontzettend mooi paard! (die bonte ook)
Wel mis ik een aantal caps op de foto helaas. Denk om je veiligheid!
Wel een tipje, steigeren, niet meer doen op die manier. Zo is het erg slecht voor je paard, hij steigert totaal niet over de rug en drukt zijn rug weg zo, steigeren is alleen verzameld goed. Ga daar eens informatie over opzoeken en begin met de basis (dressuur en grondwerk) en daarna pas zwaardere oefeningen.