Mijn vorige bijrijpaard is begin januari helaas verkocht en toen ben ik direct naar een nieuw paard gaan zoeken
Ik wou graag een pony/paard rijden die niet verkocht zou worden en deze wordt gelukkig niet verkocht
Ik heb nog niet heel veel info van haar
Ze is 1.53 en 9 jaar volgens mij

Ze is vroeger uitgebracht op wedstrijden zowel dressuur als springen.
Ze heeft een tijdje stil gestaan (2 maand geleden had er iemand mee nog eens mee gereden, maar dat was ook maar 1 keer volgens mij)
Ze is nu nog aan de dikke kant, maar zijn hard bezig het er weer af te trainen (ook ben ik met mezelf bezig om af te vallen

Ik had vandaag met een ander zadel gereden omdat ik het huidige zadel niet vertrouwde (ribbeltjes op het zitvlak kraken onder mn kont en de lepel bewoog nogal als ik die naar me toe trok (zadel op de knie) Dit zadel had een kleiner zitvlak (heb nu een andere met een groter zitvlak) Vandaar dat ik er niet altijd even netjes opzit (en ben nog steeds aan t wennen reed eerst op een groot lang paard en dit is een dikke pony haha, maar als ze eenmaal loopt loopt ze heel fijn

Een hoop blablabla
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Commentaar en tips mogen zeker! Maar hou er rekening mee dat dit dus de 4e keer was

Instappen

Drafje, niet mijn handen te hoog

Leuke afsluiter