1e keer dat rowan verschijnt in RIJ-ITP en vandaag was de dag dat ik daadwerkelijk "echt" op hem rijd.
Vandaag had ik mijn derde les met rowan. Waar ik de eerste les nog amper kon sturen en los kon naar de tweede les waar het al iets beter ging naar vandaag, gewoon helemaal los en zelfs gedraafd

Wat ben ik trots op paardje

Zoals jullie zien is het nog allemaal heel groen, we kunnen nog niet echt wat. Maar we zijn in drie lessen heel erg vooruit gegaan waar ik heel blij mee ben.
Rowan is 6 jaar en is eind vorig jaar naar NL gekomen, toen na een paar weken ben ik rustig bezig gegaan met hem. Hij wilt zich nogal snel oprollen als hij het niet meer snapt, meneertje word dan een beetje neurotisch maar verder is hij de rust hemzelfe.
Van draf waren alleen maar filmpjes gemaakt.
Nou weet niet echt wat ik nog meer moet vertellen

Zoals altijd eerst even longeren (als deze foto's hier niet mogen wil een modje ze dan weg halen? mijn excuses

1.
2.
3.
4. Volgens mij stond ik hier te kwekken over hoe ik hem moest helpen met sturen weet niet wat mn hand aan het doen is maarja

5.
6. Geconcentreerd een bochtje door

7. Trots

8. Meneer weer lekker op de wei!
9.
Zoals jullie zien hebben we nog echt heel wat te doen maar vandaag was echt WAUW we zijn wel 20 sprongen vooruit gegaan, vorige week kon ik hem amper van mn lesgeefster afsturen, en nu?

We zouden het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten