Een nieuw jaar, nieuwe kansen.. Tinker Romeo gaat goed!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iris92

Een nieuw jaar, nieuwe kansen.. Tinker Romeo gaat goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 09:56

Een nieuw jaar, nieuwe kansen.. Afgelopen jaar heb ik Romeo ingereden en rijden we heerlijk rond buiten en in de bak. We hobbelen op ons gemakje lekker door en hebben ook een wedstrijdje meegepakt, leuk.. maar niet ons ding. Het dressuurmatig trainen en lessen gaat gewoon door, maar we willen ook iets nieuws.. vroeger, heel vroeger reed ik altijd bitloos en zonder zadel.. en dat wilde ik met Romeo ook maar al te graag.. Onze nieuwe uitdaging is dus gaan genieten bitloos en zonder zadel. Romeo vond het in het begin allemaal maar vreemd dat bitloos, maar reageerde erg goed, hebben er al een paar bitloze buitenritjes opzitten en hebben nu ook een fra pad, die gingen we maar eens uittesten. En van het een kwam het ander.. we hebben zelfs even op neckrope gereden, maar daar moeten we nog hard voor oefenen! De overgangen gaan erg goed, maar het sturen nog wat moeizaam, maar we hebben het ook pas 1 keer gedaan.

Tips en ervaringen zijn welkom!

Ik heb genoten.. <3

foto's zijn van afgelopen zondag

kwaliteit fotos enorm verminderd door facebook en uploaden

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Even een communicatie foutje..
http://imageshack.com/a/img542/7595/3tcv.jpg

9.
Afbeelding

Mijn excuses voor mn kaplaarzen, had weinig zin om wat anders aan te trekken haha.

ons vorige topic
[RIJ-ITP] Tinker Romeo's eerste topic bij Rij-Itp

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:02

Knappe Romeo :)
Fijn dat het zo goed gaat, ziet leuk uit
En wat doet ie het braaf :)

veenmosveen

Re: Een nieuw jaar, nieuwe kansen.. Tinker Romeo gaat goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:11

mooie tinker !

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:51

Ziet er zo leuk uit samen! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:28

Hey Iris! Leuk om je weer te treffen! Wat een vertrouwen is er al zeg, dat je al zo alleen met een neckrope durf te rijden. Romeo ziet er goed uit! Sta je nu bij sherffs? Iig lekker genieten meis maar zo te zien is daar geen gebrek aan haha!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:13

Ziet er leuk uit!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:05

Super leuk, het enige is een beetje opletten dat je je voeten niet naar buiten draait. Voor de rest ziet je zit er super uit, heel stabiel en ontspannen! Gaaf inderdaad dat je al met neckrope durft en kunt rijden, dat gaat helemaal goed met jou en Romeo! <3

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 12:18

Leuke foto's! Mooi paard zeg: prachtig! Zou ik ook best willen leren bitloos.... Zonder zadel is geen probleem, maar zou niet naar t bos durven :oo

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 13:08

Share schreef:
Hey Iris! Leuk om je weer te treffen! Wat een vertrouwen is er al zeg, dat je al zo alleen met een neckrope durf te rijden. Romeo ziet er goed uit! Sta je nu bij sherffs? Iig lekker genieten meis maar zo te zien is daar geen gebrek aan haha!

Bedankt! Ja klopt daar sta ik, super naar me zin en Romeo helemaal! Genieten doen we voor de volle 100%

donnar schreef:
Super leuk, het enige is een beetje opletten dat je je voeten niet naar buiten draait. Voor de rest ziet je zit er super uit, heel stabiel en ontspannen! Gaaf inderdaad dat je al met neckrope durft en kunt rijden, dat gaat helemaal goed met jou en Romeo! <3

Bedankt! En die voeten, tja met zadel hard aan het oefenen, zonder zadel is dat toch beetje evenwicht haha.

testes76 schreef:
Leuke foto's! Mooi paard zeg: prachtig! Zou ik ook best willen leren bitloos.... Zonder zadel is geen probleem, maar zou niet naar t bos durven :oo

gewoon eerst lekker in de bak oefenen! Je hebt diverse hoofdstellen die op een andere manier inwerken!

De rest ook bedankt voor de reacties!