In onderstaand topic kun je lezen wat onze geschiedenis is

[EJL-ITP] Bogan, Flemmingh x JetSet, van niets naar kringkampioen!
Heeeel kort: Ik rijd Bogan sinds afgelopen mei en vanaf november intensief. Hij komt kortgezegd, van erg ver en ik ben heel benieuwd hoever hij nog kan! Voor foto's zie andere topic

Hieronder zijn wat foto's van ons tijdens het trainen van vorige week en de wedstrijd van vandaag.
Vorige week zondag is een vriendin van me langs geweest een heeft een lading foto’s van ons gemaakt, waar we superblij mee zijn. Ook een paar hele mooie foto’s van Bogan en zijn hoogzwangere baasje. Iets waar zij ontzettend blij mee is!
De eerste selectie hebben we gewonnen met 2x 207 punten in het L1 (en meer dan 10 punten verschil met de nummer 2)
Vandaag waren de verwachtingen dus hoog gespannen, maar ja, je moet nog wel even rijden.
Ook deze proeven hebben we gewonnen, ondanks dat hij wat sterk en drammerig was, waardoor ik hem niet helemaal fijn op het achterbeen kreeg, niet fijn los van de hand en daardoor ook wat te traag. 1e proef 204 en de 2e proef 198. Waarmee we dus kampioen geworden zijn

Jury kwam na de tweede proef (ik was als laatste vd rubriek en er was pauze) speciaal de losrijbak in om te zeggen dat het heel goed ging, maar wel 2 punten die opvielen. Zijn stap en idd het basistempo. Maar het was natuurlijk wel heel goed al!
Nu op naar de regio!

En dan van vandaag, het losrijden.

En een filmpje van de 2e proef
http://www.youtube.com/watch?v=O9iG6Pxc ... e=youtu.be
Zit nog lekker op mijn roze wolkje