Een zonnig buitenritje met Melody!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:09

melody7 schreef:
Hij past ook niet, ik weet het toch? Kun je blijven zeggen daar word hij niet ineens passend van.. ;)
Voorlopig rij ik één keer per week meestal hooguit een kwartier (en heel soms zoals gisteren wat langer) daar lijd ze echt niks mee, dan zou ze dat écht wel laten merken, daar ken ik haar goed genoeg voor.. tegen de tijd dat ik weer langere ritten kan doen hoop ik toch wel genoeg geld te hebben voor een ander zadel..


Als je het weet waarom probeer je het dan goed te praten := ("kijk, op deze foto ligt ie beter!")
Nee, ook dat ene kwartiertje zou ik persoonlijk echt niet doen. Maar goed!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102096
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:11

Het is niet de bedoeling dat men in herhaling blijft vallen. Ze weet het nu wel van het zadel, hou erover op.

melody7

Berichten: 13694
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 13:13

Bambolina schreef:
melody7 schreef:
Hij past ook niet, ik weet het toch? Kun je blijven zeggen daar word hij niet ineens passend van.. ;)
Voorlopig rij ik één keer per week meestal hooguit een kwartier (en heel soms zoals gisteren wat langer) daar lijd ze echt niks mee, dan zou ze dat écht wel laten merken, daar ken ik haar goed genoeg voor.. tegen de tijd dat ik weer langere ritten kan doen hoop ik toch wel genoeg geld te hebben voor een ander zadel..


Als je het weet waarom probeer je het dan goed te praten := ("kijk, op deze foto ligt ie beter!")
Nee, ook dat ene kwartiertje zou ik persoonlijk echt niet doen. Maar goed!


Ik probeer het niet goed te praten, ik laat alleen maar zien dat het normaal niet zó slecht is.

pmarena, dankje! Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik onderweg niet een keer eraf ben gegaan, meestal doe ik dat wel als hij zo ver verschuifd := En dat hij voor geen meter zit is normaal ook, dus dat verschil merk je ook amper :')

Dankje Marlies :+:

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Een zonnig buitenritje met Melody!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:19

Wauw, wat kunnen mensen toch doorzagen zeg. Ooit in je opgekomen dat dit niet haar eigen paard is?? Makkelijk praten voor jullie misschien, maar zij moet het doen met wat de eigenaar haar aanbied. Zadel ligt prima op de foto op de vorige pagina.

Niet zo zeuren dames.

melody7

Berichten: 13694
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 13:29

Het staat zelfs in de OP dat ze mijn verzorgpaard is :+
Maar ik koop wel alles voor haar hoor, het spul wat de eigenaar heeft was een zadel uit de middeleeuwen, en een hoofdstel waar de scheuren met ijzerdraadjes weer aan elkaar waren gemaakt := Alleen gaat dat niet zo snel :P

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Een zonnig buitenritje met Melody!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:33

Nouja, ik vind het ook niet echt jouw zaak om een zadel te kopen voor dat paard...

melody7

Berichten: 13694
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een zonnig buitenritje met Melody!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 13:35

Is het ook niet, maar ik doe het wel :+
Uiteindelijk ben ik wel degene die er op rijd, en ik wil niet dat ze last heeft/krijgt van haar rug :)

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:29

+:)+

Ik wilde net zeggen, het is niet jouw verantwoordelijkheid om voor een goed zadel voor andermans paard te zorgen, maar het is wel jouw verantwoordelijkheid met wat voor zadel je op een paard gaat rijden :j

Je maakt immers helemaal zelf de keus of je wel of niet gaat rijden met ongeschikte spullen, niemand dwingt je om er op te gaan zitten :)

melody7

Berichten: 13694
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Een zonnig buitenritje met Melody!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 17:06

Nee daarom :) Ik neem die verantwoordelijkheid ook echt wel, maar het is nou eenmaal mijn verzorgpaard dus het werkt niet zo dat ik het allemaal maar even van m'n ouders krijg, ik moet er echt zelf voor werken en dat is naast school & Melody bijna geen doen om (veel) te werken :P

Berdien

Berichten: 64560
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Een zonnig buitenritje met Melody!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:52

Moderatoropmerking:
Op RIJ-ITP is het toegestaan om rijtechnisch commentaar te geven, het is echt níet toegestaan om dit commentaar eindeloos te herhalen. TS is voldoende gewezen op het zadel, hier hoeft dus niets meer over gezegd te worden.