Het jaar rond achter joeps kont

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nelson17

Berichten: 538
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Noord-Holland

Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 23:09

Hoi allemaal,


Ook in het jaar 2013 hebben we weer onwijs kunnen genieten. We hebben voor het eerst meegedaan aan een wedstrijd en heeft joep dit jaar leren liggen ook heeft Joep een nieuw vriendinnetje gekregen waar hij echt niet meer zonder kan. We hebben natuurlijk veel meer leuke dingen gedaan maar dat is echt teveel om op te noemen!



Januari
We begonnen met heerlijke slee ritjes. Samen met Sunny en Brigit hebben we goed gebruik gemaakt van de sneeuw, bijna iedere avond zaten we op slee en de pony's genoten er ook zichtbaar van!





Februari
Deze maand hebben we foto's gemaakt van Joep in de sneeuw, omdat er nog steeds zoveel sneeuw lag maakten we ook nog dankbaar gebruik van de slee deze maand :D
[ITP] Mijn mini 'Joep' in winterwonderland
1.
Afbeelding




Maart
Nu de sneeuw helaas weer weg was hebben we de kar weer opgepakt. Ook hebben Sunny en Joep lekker gespeeld in de bak wat ze heel erg leuk vinden! Af en toe gaat het er hard aan toe maar toch zijn ze gek op elkaar, zodra ik langs de stal van Sunny ga wilt Joep niet meer lopen. En als Sunny af en toe ontsnapt, dan staat hij bij ons in de tuin :')
[ITP] Beste vriendjes in actie
2.
Afbeelding



April
Deze maand was onze eerste samengestelde wedstrijd, samen met Amy en Brigit hebben we hier hard voor getraind. Zij hebben voor mij vaardigheid parcoursjes uitgezet en proefjes voorgelezen! Brigit zou mijn officiële groom op de wedstrijd zijn en Amy zou ook meegaan om te helpen. Helaas was Amy de dag voor de wedstrijd van een paard gevallen en had een scheurtje in der schouder.. Alle plannen vielen daardoor in duigen. Maar toch is Amy gekomen en heeft evengoed mijn proefje super voorgelezen +:)+
Nelson17 @ [AR-ITP] Marathon met mijn mini shet
3.
Afbeelding



Ook maakten we zoals iedere zondag een heerlijke buitenrit:




Mei
In mei zijn we lekker naar het strand geweest. Lara is meegeweest om prachtige foto's te maken. Op het strand lag allemaal schuim wat de foto's nog gaver maakt.
[AR-ITP] Niet op het strand maar in schuimland
4.Afbeelding


Deze maand maakten we ook weer eens een vrijheidsdressuur filmpje:




Juni
Met Joep heb ik alleen een duinritje gemaakt. Om half 9 reden we weg en om half 11 waren we weer thuis. Het werd erg warm namelijk die dag dus daarom zijn we vroeg vertrokken. We hebben heerlijk gereden, we reden langs een camping in het duin waar ik allemaal mensen tegenkwam die broodjes gingen halen. Dat geeft echt een vakantie gevoel haha :+
Ook zijn we schaapjes tegengekomen:
5.
Afbeelding



Juli
In juli deden we voor het eerst mee aan een fotomeeting waar erg gave foto's uitgekomen zijn. <3
6.
Afbeelding




Augustus
Deze maand hebben Brigit en Amy mooie foto's gemaakt van Joep en Nelson waar ik heel erg blij mee ben. Nu heb ik eindelijk foto's van ons drieen <3
7.
Afbeelding


Ook is Joeps nieuwe vriendinnetje Zwammetje gekomen. Na lang zoeken heeft Amy eindelijk het perfecte maatje gevonden voor Amy zelf maar ook het perfecte maatje voor Joep. Vanaf het begin af aan klikte het meteen. Ze kunnen niet meer zonder elkaar, als ik weg ben blijft Zwam maar kijken en hinniken tot Joep nou eindelijk weer is terug komt :')
8.Een van de eerste dagen lagen ze heerlijk te zonnen {:}
Afbeelding



September
We zijn doorgegaan met de ritjes zoals we altijd doen. Zoals iedere zondag deden Brigit en ik samen een ritje met de pony's. Maar nu Amy ook een pony had ging die ook gezellig mee! Helaas was de vakantie voorbij en werd het alweer steeds vroeger donker. Dan moet je helaas in het donker rijden dus de ritjes met reflectie en lichtjes konden weer beginnen.
9.
Afbeelding


Ook was ik deze maand jarig en hoe kan je deze dag nou beter beginnen dan met een heerlijke ochtendrit. Amy en ik zouden samen met de pony's Brigit en Sunny ophalen en toen we daar aankwamen begonnen Amy en brigit te zingen wat natuurlijk een superleuke verrassing was ook kreeg ik meteen een super leuk cadeautje namelijk een reflectie scherm. Beter kan je je dag niet beginnen *\o/* *\o/*

10.
Afbeelding



Oktober
In oktober heeft Amy haar koetsiersbewijs behaald wat betekende dat we nu eindelijk samen het duin in konden. Hiervoor gingen we altijd naar het park omdat ik de enige was met koetsiersbewijs. Maar het park is niet heel groot dus was het super leuk dat we eindelijk samen het duin in konden *\o/*
Linsey was in de herfstvakantie samen met haar pony's een weekje bij een vriendin logeren bij ons i de buurt. Toen hebben we gezellig met ze drieeen en de pony's een duinritje gemaakt
11.
Afbeelding



November
Deze maand heb ik met Joep meegedaan aan de les op de stal waar mijn paard staat. We hebben meegedaan met de les aan de lange lijnen en tjaa als je zo hard hebt gewerkt heb je toch ook wel een beetje slobber verdiend :9
12.
Afbeelding



Je zou geen shetlander zijn als.....
http://nl.tinypic.com/r/14tuhci/5



December
Sinds december ben ik begonnen met menles wat super gaat. Ik merk nu al verschil, het is nog lang niet super maar we gaan zeker de goede kant op. Deze maand is een stuk in het bos weer gemaaid waardoor we daar dus weer heerlijk kunnen spelen. Wat Joep natuurlijk erg leuk vind!! :):) :):)
[ITP] Feeling free in the forest!

13.
https://lh5.googleusercontent.com/-WMAA ... G_4380.jpg




Eigenlijk heb ik nog veeeeeeeeel meer foto's, want mennen is zeker niet het enige wat we doen... We doen ook veel aan vrijheidsdressuur, grondwerk, wandelen, springen, spelen in het bos, skeeleren, voetballen. Het was dan ook erg moeilijk om foto's uit te kiezen..

Bedankt voor het kijken :D
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 03-01-14 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

amydebbes

Berichten: 15
Geregistreerd: 28-01-13
Woonplaats: Heemskerk

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:17

Aaah super leuk topic Naan, wat een top ponyy heb je ook!
En een super knap vriendje voor Zwam :+:

tabaflab

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:21

Leuk

sophianemo

Berichten: 796
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:22

Wat een super stoere pony!

Sardis

Berichten: 2004
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:22

Wat een leukerd zeg! <3

Hij heet trouwens net zo als mijn Shetter :D

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:22

Wat een ontzettend leuk overzicht en Joep is een onwijs toffe shet!

bink97
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: heemskerk

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:32

Echt te leuk!! Xx

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:49

Leuk topic zeg echt waar! Super leuk! :D

xMoniek

Berichten: 319
Geregistreerd: 25-11-12
Woonplaats: Hauwert (NH)

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 13:46

Echt heel leuk! :D
Wauw, ben echt jaloers op de omgeving om te mennen <3
En wat is Joep een mooie shet :j

Nelson17

Berichten: 538
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 23:32

Bedankt voor de super leuke reacties!!

donna123 schreef:
Wat een leukerd zeg! <3

Hij heet trouwens net zo als mijn Shetter :D

Hé wat grappig inderdaad!!:D


xMoniek schreef:
Echt heel leuk! :D
Wauw, ben echt jaloers op de omgeving om te mennen <3
En wat is Joep een mooie shet :j

Dankjewel! Ja we hebben echt mazzel hier met de omgeving :)

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:41

Superschattige poown <3 En gezellig zeg, zo ritjes maken met z'n drieën :D

Nelson17

Berichten: 538
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 20:49

Dankjewel!! Jaa is inderdaad altijd erg gezellig :D

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:47

Super leuk!! :D

Adddioor

Berichten: 243
Geregistreerd: 31-12-12

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:56

Supergaaf!

Nelson17

Berichten: 538
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Het jaar rond achter joeps kont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 22:11

Dankjewel :D!