Bedankt dat jullie een kijkje komen nemen in m’n topic!

Ik heb twee jaar gereden op Karinda, een 13 jarige D-pony merrie. Van Kaat heb ik veel geleerd. Voornamelijk geduld hebben en veel oefenen als iets niet in één keer lukte. In het laatste half jaar kwam een eventuele verkoop ter sprake. De eigenaresse van Kaat werd eigenlijk echt te groot voor haar. Ook wilde ze heel graag verder in de dressuur en de combinatie van die twee maakte dat ze gingen kijken naar nieuwe paarden. Na een tijdje de zoektocht toch maar stilgelegd omdat er niet zoveel bij zat. Totdat een kennis opeens Cuvola naar voren schoof, Cuuf was van haar maar ze deed er eigenlijk niet veel mee.
Cuuf is dus nu gezellig een tijdje bij ons op bezoek!
Op bezoek? Ja! Cuuf is namelijk drachtig! Dus we kunnen tot het niet meer kan een tijdje op haar rondrijden en nadat het veulie geboren is komt ze waarschijnlijk definitief!
Een paspoortje van Cuuf:
Cuvola, Sorento x Joost.
6 jaar.
1.71
Drachtig van Don Cremello du Bois.
M1 dressuur gestart op haar vijfde en daarna lekker rondjes gehobbeld met haar hoefje in haar neus haha!
Omdat het nog steeds heel gek is wil ik toch nog even een foto van m'n ponyvriendinnetje Kaatje in dit topic kwijt.
De laatste keer dat ik met haar gereden heb heeft m’n lieve vriendin nog wat foto’s van haar gemaakt.
Ohja!
Verwacht niet teveel van de plaatjes hoor!
Dit is de tweede keer dat ik erop zit, de eerste keer heb ik een kwartiertje met haar rondgehobbeld en heb ik een beetje uitgevogeld hoe ik kon blijven zitten. Van een pony naar een paard met reuzepassen is nogal een overgang!
Dit is dus de eerste keer dat ik echt even serieus met haar aan de slag ga en ik weet dat het verre van perfect is!
Ik zeg dan ook lekker niks, dat mogen jullie voor me doen! Mijn beugels zitten bewust eigenlijk een stuk tekort. Eerst even wennen aan elkaar, zonder rondzwabberende benen door haar bewegingen, dan ben ik haar een stuk minder tot last!
Ik zie nu pas dat ik de meeste foto's op één hand heb, uiteraard is er op de andere kant ook gereden maar ik vond deze foto's wat beter, de andere kant was heel erg bewogen.
Hihi, 'okee, wat wil je van me en hoort dit daar ook bij?'
Knopjes ontdekken.

En toen gebeurde er dit. Haha, uitzitten is voor nu nog even onmogelijk!
Galop, ook al niet uit te zitten

En lekker uitdraven, knappe knol.

Ik ben heel benieuwd wat jullie zien en te zeggen hebben.
Even afvinken of ik dezelfde dingen gezien heb!

Speciaal bedankt voor EvaH, die al bibberend van de kou met een camera in d'r tengeltjes stond terwijl ik met klotsende oksels rondjes om haar heen aan het rijden was.