Het was wel weer eens tijd voor een rijtopic van Dylano... de laatste is geloof ik van mei... Dat is niet heel gek, want ik heb een beetje een pechzomer gehad met veel blessures van mijn kant. Dylano heeft erg weinig gedaan. Nu gaat het weer beter en sinds een week of twee heb ik hem meer opgepakt. Dat betekent dat ik 3x per week een rondje stuur met hem. Lekker op ontspanning, spieren de tijd en kans even op te rekken en veel lol hebben met hem. Halsstrekken kan hij dan ook als de beste.

Afgelopen vrijdag is een vriendin van mij, Marije, op stal geweest. Zij had hem na zijn goedkeuring bij het NRPS niet meer gezien dus dat was natuurlijk leuk! Marije had haar camera meegenomen. Voor de foto's heb ik hem wat naar boven ingesteld. Normaal loopt hij hier nog niet / erg weinig.
Dylano is nu 3,5 jaar en 1,48 hoog (ja, echt, vandaag nog gemeten thuis) en goedgekeurd bij het NRPS

Mijn gouden trots!

Met het komen van de winter is hij helaas niet meer helemaal goud, maar dat komt van de zomer wel weer

Dylo spot Marije (en camera)

Ja, ik knik iets in.
Na een rondje in de bak gestuurd te hebben zijn we even het zandpad op geweest. Daar was hij nog nooit geweest en vond hij wel bijzonder interessant.

Dappere ventje heeft een klein hartje

En op weg naar huis
Als afsluiter nog even zijn knappe kop, hij móest toch even laten zien hoe gaaf hij is.