Hieronder zie je het resultaat

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

p.s ik hoef verder geen commentaar op mijn houding enz. word aangewerkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Leuke foto's!
1 dingetje wil ik je toch meegeven.. je rijd van voor met de rem erop en toch staat op iedere foto je spoor erin. Maak een keuze en haal of je spoor eraf of laat de voorkant los maar nu heb je erg dubbele signalen naar je pony.
Pieter25 schreef:smurffie schreef:Leuke foto's!
1 dingetje wil ik je toch meegeven.. je rijd van voor met de rem erop en toch staat op iedere foto je spoor erin. Maak een keuze en haal of je spoor eraf of laat de voorkant los maar nu heb je erg dubbele signalen naar je pony.
Meneer kan heel lui zijn of heel fel.. daarom rij ik met beide en dat gaat prima, anders had ik niet met beide gereden natuurlijk..
Hij geeft ook soms dubbele signalen een echte eigenwijze Haflinger
Kitty1985 schreef:Misschien komen de foto's nog.
Chinezen en Japanners maak OVERAL foto's van. En niet 1 maat heel veel.
Als ze dus thuis komen moeten ze duizenden foto's doorspitten...ja dat duurt even![]()
Maar dit zijn ook leuke foto's!
Pieter25 schreef:Kitty1985 schreef:Misschien komen de foto's nog.
Chinezen en Japanners maak OVERAL foto's van. En niet 1 maat heel veel.
Als ze dus thuis komen moeten ze duizenden foto's doorspitten...ja dat duurt even![]()
Maar dit zijn ook leuke foto's!
Hij zou ze s´avonds sturen, als hij terug in het Hotel was.. is nu 10 dagen geleden.. we wachten af
smurffie schreef:Leuke foto's!