Tot vlak voor de zomer van 2013, dus pas echt enkele maanden geleden. Ik heb eindelijk een goede instructrice gevonden die mij helpt bij recht richten, voorwaards neerwaards etc. Dus bedacht ik mijn 41e levensjaar in te luiden door mee te doen met onze onderlinge stalwedstrijd op 22 september j.l. Ik en Jippe een B proef! Hieronder de foto's.
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb dus de aflopen 25 jaar geen proef gereden! En ook voor Jippe is dit de eerste keer weer sinds ruim 4 jaar. Ben pas net begonnen met het recht richten (Jippe zette zijn rechterachterbeen niet goed onder de massa, dus daar werken we momenteel erg aan en aan de hals meer laten uitstrekken, want meneer is bij vorige eigenaar altijd in de krul getrokken geweest). Opbouwende tips zijn natuurlijk welkom!
Op protocol stond o.a. niet losgooien (bij middendraf), meer op de letters, handen en benen stiller. En de opmerking: doorgaan met oefenen dan komt het vanzelf
.Ik had 173 punten
was 11e van de 11 deelnemers
maar ben supertrots op mijn Jippe die het toch maar mooi deed ondanks de enge bus bij C en de enge tafel vooraan bij de A. Aangezien het een onderlinge was, was harnachement etc geen probleem. Had dan ook een 8 voor verzorging
. Oja, de foto's zijn door mijn eigen huisfotograaf gemaakt, Stefan 11 jaar
Filmpje volgt later, die moet nog uploaden...
We zijn er klaar voor:

Instappen... Ik vind dit zelf een hele gave foto

Een paar draf momentjes, ben hier nog steeds aan het losrijden:

Galopje

Ook dochterlief had een fototoestel in haar handen dus die maakte de volgende foto's
Even poseren:

En wat momenten tijdens de proef:
Galopfoto's (dochter vindt het gaaaaaf als ik galoppeer
)

Poging tot middenstap:

Mooi drafje:

Filmpje uploaden lukt niet erg, dus die volgt nog.
Berichtje zou leuk zijn