Eerst een B proefje zonder galop bij de pony's met verzorgster Sterre. En ze werden 1e!

Daarna met mij een B proefje zonder galop bij de paarden/volwassenen met mij. en wij werden 3e!

Al met al dus heel trots!!

Het ging niet helemaal zonder slag of stoot.. zo ging Diaz bij mij gelijk poepen (en stilstaan) in de 1e 5 meter.. fijn..
En ramde ze de jury

Voor mij was het ook even moeilijk/spannend! Ik zit met lage bloeddruk, en meer, waardoor ik uberhaupt al weinig kan rijden, en het de vraag was of ik de proef kon uitrijden.
De eerste keer ging na 1 rondje al niet goed, en moest ik helaas afstappen, gelukkig kreeg ik nog een kans! en heb ik even rustig kunnen zitten tot het weer ging, en mocht ik op nieuw beginnen!!
Hierbij de foto's! (staat niet in volgorde)
Dit is GEEN [HAW] topic.. dus er hoeven geen rijtechnische opmerkingen gegeven worden. Mag wel, maar hou het dan vriendelijk ajb

De zenuwen voor het (1e poging) beginnen.. geen kleur op mijn gezicht ook.. en was me al vergeten op te maken hihi.
1.

ik gok van hand veranderen:
2.

lekker kijkerig was Diaz

3.

4.

Volte
5.

6.

7.

Hoekje door: (en de jurytafel)
8.

9.

groeten:
10.

En de uitslag!
11.

YEAH! 3e!
12.

Trots!
13.

Braaaaf!
14.

En even als afsluiter van direct na de proef.. helemaal kapot was ik! even met mijn zoontje uitstappen:
15.

Bedankt voor het kijken!