We hadden een Boktmeeting op Ameland, waar er helaas weinig mensen waren overgebleven van het oorspronkelijke lijstje. Dat mocht de pret niet drukken, gaan met die banaan dachten we.

Veeeeel te vroeg zijn we vertrokken uit Leeuwarden vanmorgen, waarna we eerst fietsen hebben gehuurd.
De rest was zo slim om een elektrische fiets te huren, maar deze zuunige Hollander ging voor de calorieverbrandende normale fiets.
Waardoor ik even later kon genieten van een warme chocomel, die centjes had ik me immers bespaard op de fietsverhuur.

We zouden in eerste instantie anderhalf uur gaan, maar zijn in de ochtend even gaan kijken of een twee uur durende rit ook mogelijk was. Geen probleem bij de Blinkert.

Onze paardjes voor de rit.

Ik was helemaal blij met mijn ros, Jitske. Had op de vorige rit al gezien dat ze heel braaf was en ik vind haar helemaal leuk.

Meet Tess:

Ook met bijbehorende niet-weg-te-poetsen-grijns op d'r bakkes.

En onze niet-te-missen Froukje met d'r mooie vest:

En Magda, die het toch wel heel spannend vond maar de rit dapper doorstaan heeft:

En die toch wel een beetje kon lachen (achter Roos die een klap van de molenwiek heeft gehad..)
We hebben nog een stukje door het water gedaan, echt genieten!

Ik ben niet gek.
En toen.. tsja... toen waren we verdwaald.

Maar door het verdwalen zagen we wel gave plekjes van Ameland!

Uiteindelijk hebben we 3 uur en een kwartier mogen genieten op de paardenrug terwijl we een rit van 2 uur hadden geboekt, dus leidster: Bedankt voor het verdwalen, en de spierpijn morgen.

Wij met z'n allen hebben genoten, ik hoop jullie ook van dit topic?

Ik zie net dat ik wel heeeel erg vaak op de foto sta, dat komt omdat Tess met camera voor mij reed.