Lucky en ik hebben rustig weer een rondje kunnen rijden, eigenlijk wou ik pas na mijn vakantie weer opstappen als hij weer op mijn eigen wei zou staan. Maar vandaag was Natasja op bezoek en heb ik toch de stoute schoenen aangedaan.
We hebben max 15 min. "gereden" voornamelijk gestapt en een paar kleine stukjes draf gedaan omdat ik het nog niet aandurfde om hem de eerste keer meer te belasten.
Ik vond het eerst wel spannend want zijn grote vriendin was al op pad dus van de wei af en Puk en Poow waren de hele tijd rondjes om hem heen aan het crossen

Mijn houding is overigens bagger

De meeste bokkers kennen denk ik nog wel ons verhaal maar voor de mensen die het nog niet kennen, hier staat het allemaal beschreven

Lucky stond in de kliniek met acute ernstige pleuritis, een fikse astma aanval en blijkt COPD te hebben. Al met al heeft hij geen aanvallen of rare ademhaling meer gehad sinds hij thuis is en ziet er nu 200% beter uit dan het hoopje ellende wat ik mee naar huis nam/kreeg.
We moesten het natuurlijk wel vieren met een mooie nieuwe blauwe set die deels door vriendlief gesponsort is

En voor het verschil, mijn binkie toen hij net thuis was.