Het NoordHollandse Appaloosateam vlnr Marieke (Mariieke86)met Ztar (Palousa Santos), Jennifer met Apollo (Palousa Santos), Femke (Paardjes123) met Peru's Con-ce-quent (Peru's Scen Tao) en Marianne (DendroFleur) met Vadershoeve Juntos (Palousa Santos)

Het was ons debuut dus erg spannend. Femke had ooit van Equiphotography de vraag gehad of ze haar paard mocht fotograveren. Den Helder bleek toch wel erg ver van Arnhem te liggen. Maar nu kwamen wij naar Arnhem toe en Femke heeft contact opgenomen zodat Jill deze prachtige foto's heeft kunnen maken.
Het is een prachtige accommodatie en we konden in een perfecte buitenbak inrijden (en toevallig ook de enige dag mooi weer sinds weken)

Daarna konden we de proef rijden. Het was even spannend of de muziek zou lukken want we hadden hem CD terwijl ze daar met een Ipod werkten. Gelukkig hoorde ik het 's avonds laat en heb ter plekke alles op mijn computer gezet en doorgemaild.
De kantine stond vol mensen en de kinderen (en jeugd) vonden die gespikkelde dieren wel erg bijzonder

De mooiste spikkelbillen

En als afsluiting van de proef is Jennifer over het bord van ons stamboek gesprongen

Daarna nog een fotoshoot in het bos

Eerst rustig naast elkaar

Maar daarna .....gaan..

En ten slotte mochten de paarden lekker ontspannen in de bak

Na deze dag zijn we serieus gaan trainen voor het viertal want we het leek ons kicken om met een appaloosa viertal bij de KNHS te kunnen starten. Ondertussen is deze dag geweest en kan ik verklappen dat we eerste zijn geworden en dus kringkampioen. Op naar de Regiokampioenschappen in Hoofddorp. Wordt vervolgd.

!
Gefeliciteerd met het kringkampioenschap