Jolijn en ik hebben elkaar via andere bokkers een paar jaar geleden leren kennen.
en hadden toen een leuke club vrienden/bokkers waar we mee omgingen.
Echter was ik de oudste van de club maar ook mezelf gaandeweg aan het verliezen
en heb ik mede daardoor het contact verbroken.
Ondanks wat haat en nijd aan beide kanten. is het nu helemaal goed gekomen.
Jolijn heeft een jaar geleden een ongeluk met haar paard gehad en dat gun je toch niemand een gebroken heup en veel pijn. Frustratie bij Jolijn was toen hoog en ik ben begonnen met pben met haar met wat tips en als snel vrolijkten we elkaar heel erg op ik zat in die tijd in een enorme dip en vond niet echt steun of hulp bij de mensen waar ik mee omging
waarheid is ik ging uitkijken naar Jolijn haar berichten die maakten me aan het lachen en ik hoop dat ik dat net zo deed voor haar.
Na een tijdje pben toch weer eens afgesproken weer wat later onze geschillen een keer uitgesproken en onze vriendschap groeit nog met de dag.
Behalve die van ons is de band tussen onze paarden ook veel sterker geworden, en is mijn blinde appaloosa merrie gaan bouwen op de PRE merrie van Jolijn ze kunnen niet met en niet zonder elkaar haha. soms is het gewoon wat merrie gedrag bij elkaar en wat minder leuk maar over het algemeen wel steun.
dankzij jolijn en haar Modesta hebben Present en ik weer meerdere meetings kunnen doen en onze grenzen verlegd
Dames Thnxxxxxxxx
hier de foto's daar is geen verdere uitleg bij nodig denk ik zo

LOVE U GUYS THNX FOR EVERYTHING