Shaggy, training en wedstrijd....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Shaggy, training en wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:18

Laatst twee wedstrijden gehad en mn moeder is een keertje doordeweeks foto's komen maken dus het is wel weer even tijd voor een topic :). Laatste tijd veel aan het trainen geweest voor wedstrijd, helaas niet met het gewenste resultaat :P. Twee wedstrijden gereden en beide zonder winst naar huis, eerste ging ook echt bagger pony had peper in zn reet en was te voorwaarts (stond zelfs nog onder mn protocol ga is op zoek naar de rem :')). Maar goed dat weer achter me gelaten, thuis verder getrained en toen afgelopen zondag weer wedstrijd. Ging voor mn gevoel echt veel beter dan de vorige keer, maar helaas dezelfde punten. Maar ach ondanks de punten wil ik jullie de foto's niet onthouden, pony is gewoon te knap :D (zelfs als ie dwars is :P).

Wedstrijd 1:

Hoek was zeer spannend, stond een rood-witte paal en er lag een hek tegen een boom. Maar even laten kijken :P.
Afbeelding

Oortjes al gefocust op 'de hoek'
Afbeelding

Ennnnnn gas :')
Afbeelding

En weer thuis en daarna lekker land op!
Afbeelding

[IMG=http://img198.imageshack.us/img198/1901/ltoo.JPG][/IMG]

Training thuis:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even beugels uit gegooid, vond dat ik weer bagger aan het doorzitten was en zo moest ik wel ;)
Afbeelding

En even knuffelen!
[IMG=http://img197.imageshack.us/img197/2097/1xl.JPG][/IMG]

Had tussendoor ook nog een heel fijn lesje! Eindelijk dat puntje bereikt waar pony in zn hele lijf los liet (ook in zn kaak en dat is het punt waar die nog al is blijft hangen....).
Afbeelding

En toen hadden we de volgende wedstrijd:
Afbeelding
Hoe ik die 7 voor mn houding heb gehaald :')

[IMG=http://img22.imageshack.us/img22/9404/1xqr.jpg][/IMG]

Afbeelding

Halthouden kan die altijd wel netjes, na een tip van mijn instructrice om hem altijd voor het afstappen te laten nageven doet ie dat nu automatisch als ik stil sta :+.
Afbeelding

Dat was het weer :D. Na de zomer ga ik met Shaggy verhuizen naar Hellevoetsluis (ga samenwonen met mn vriend) en gaan we weer keihard werken aan al onze puntje! Ik schijn in een bootcamp terecht te komen dus Shaggy en ik mogen onze borst nat maken :P. Tot die tijd gaat ie tijdens mijn vakantie lekker uit logeren bij mn instructrice. Dat zal m ook goed doen!

_Carien

Re: Shaggy, training en wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:30

Zitten fijne beelden bij Esther :) Goed te zien dat jullie vooruit gaan, super voor je!
En 't blijft een lekker ventje natuurlijk!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:32

Whoe speknekkie! Fijn dat ie nog even van grasjes kan genieten. En sucfes alvast met verhuizen!

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:00

Het blijft een knappe pony (stille mee kijker van je topics)!
Er zitten inderdaad fijne stukken tussen, komt vast wel goed met die wedstrijden!

Waar ergens in hellevoetsluis ga je staan (mag via pb)?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 11:58

Steeds meer ontspanning, fijn Es
Na je bootcamp straks komt het helemaal goed :)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 15:39

Naar aanleiding van je vorige topic ook hier even een kijkje nemen. Die foto's van je les en je laatste wedstrijd zien er fijn uit, heel anders dan de andere wat strakkere foto's (ik bedoel hier niets naars mee). Het is dus geen makkelijk heerschap? Blijf het wel een leukerd vinden! Succes in hellevoetsluis en een fijne vakantie!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:13

Leuke foto's Es! Je laatste wedstrijd ziet er zo vanaf de foto's veel beter uit dan de eerste. Al is ie daar wel bijzonder actief :+

Lekker vakantie voeren allebei en dan kunnen jullie er weer tegenaan!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 17:22

Hij geeft niks cadeau inderdaad ;). Was in de les ook hard werken... Hij werkt wel graag voor je en doet echt wel zn best maar je moet het wel correct aan hem vragen. Het is geen paard wat meedenkt en wat een reactie geeft van bedoel je dit misschien, als je begrijpt wat ik bedoel :+. Hij reflecteert mij dan ook perfect, als ik ergens spanning heb in mn lijf voel ik dat direct in hem terug. En tja soms is er ook even geen land met m te bezijlen, niet dat ie gemeen zal doen maar dan heeft ie energie te veel en dan ligt tempo wat hoog en is rem daarin zoek :'). Kortom in de week dat ik wedstrijd heb minimaal 1x gas goed open :).

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:33

Wauw wat een sjiek paard!
Gewoon lekker door trainen, dalijk vliegen de winstpunten er vast bij :).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:40

Ik blijf het een mooierd vinden Esther!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 21:32

Dankje :). Hij is ook gewoon heel knap, en dat weet ie :').

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:50

Shaggy! Knap paard, die trainingsplaatjes zien er goed uit Es! Jullie gaan de goede kant op, mooie stukken al. Die wp gaan vast goed komen :j . Heel veel succes met je verhuizing.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:52

Knappe Shaggy! Ben benieuwd wat dat geeft na het bootcamp :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 17:48

Dankje ilona!

Ben ook erg benieuwd hoe die het op zn nieuwe stal gaat vinden. En vooral of dat 'team' van mn vriend me nog wat gaat leren ;). Ik heb nu een hele fijne instructrice en vind het dan ook jammer dat ik nu ga verhuizen... Hopelijk vind ik weer net zo'n fijne die ook snapt hoe ik wil rijden :D.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:53

Wat een gaaf paard! :)) rijden ziet er heerlijk ontspannen en fijn uit.
Welke stal ga je staan in Hellevoet? :) misschien kom ik je nog wel een keertje tegen! Heel veel succes!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 06:22

Ik ga naar S&P stables verhuizen (voorheen stal Albers). Mijn vriend staat er al met zn paard dus dat was ideale keuze :). Super vriendelijke mensen ook en geweldige faciliteiten!