wat vinden jullie ervan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

wat vinden jullie ervan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:20

Gister heeft ilayda (mijn dochter) op de pony van haar vriendin gereden ze is er heel trots op en wou dit effe laten zien aan jullie.
Ilayda is 10 en de pony is 6.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:23

Je dochter hangt erg naar achter in haar doorzitten in draf waardoor ze haar benen afsteekt naar voren, ook moet de pony veel meer voorwaarst galloperen nu is het meer een krabbeltje, overgang van galop naar stap gaat niet op een bepaald vriendelijk manier, laat de pony op de zit terug komen en niet op de handen.

Succes verder! Ik weet niet of ze les heeft, verder kan ze al leuk rijden :)

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:25

Nicole schreef:
Je dochter hangt erg naar achter in haar doorzitten in draf waardoor ze haar benen afsteekt naar voren, ook moet de pony veel meer voorwaarst galloperen nu is het meer een krabbeltje, overgang van galop naar stap gaat niet op een bepaald vriendelijk manier, laat de pony op de zit terug komen en niet op de handen.

Succes verder! Ik weet niet of ze les heeft?




Ja ze heeft gewoon les en heeft ook een eigen pony. Klopt zit zit hier erg naar achteren.
Ja en het klopt ook dat ze wat te streng was met de overgang naar stap het is ook best een felle pony en hij is gelukkig al veel veranderd.

thanks voor je reactie :)

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:26



Dit is hoe het eerst ging

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:33

Nicole schreef:
Je dochter hangt erg naar achter in haar doorzitten in draf waardoor ze haar benen afsteekt naar voren, ook moet de pony veel meer voorwaarst galloperen nu is het meer een krabbeltje, overgang van galop naar stap gaat niet op een bepaald vriendelijk manier, laat de pony op de zit terug komen en niet op de handen.

Succes verder! Ik weet niet of ze les heeft, verder kan ze al leuk rijden :)

Hier volledig mee eens. Misschien je dochter een paar goede zitlessen laten volgen, zodat ze wat meer balans krijgt en terug leert rijden op haar zit in plaats van de pony van voor heel erg te beperken (en dus te hinderen). Voor haar leeftijd kan ze echt wel leuk rijden, maar het mag gewoon een stukje vriendelijker.
Succes verder :)

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:36

RusselNuwell schreef:
Nicole schreef:
Je dochter hangt erg naar achter in haar doorzitten in draf waardoor ze haar benen afsteekt naar voren, ook moet de pony veel meer voorwaarst galloperen nu is het meer een krabbeltje, overgang van galop naar stap gaat niet op een bepaald vriendelijk manier, laat de pony op de zit terug komen en niet op de handen.

Succes verder! Ik weet niet of ze les heeft, verder kan ze al leuk rijden :)

Hier volledig mee eens. Misschien je dochter een paar goede zitlessen laten volgen, zodat ze wat meer balans krijgt en terug leert rijden op haar zit in plaats van de pony van voor heel erg te beperken (en dus te hinderen). Voor haar leeftijd kan ze echt wel leuk rijden, maar het mag gewoon een stukje vriendelijker.
Succes verder :)



Klopt helemaal wat je zegt. en zal het is over zitlessen hebben. Thanks voor je reactie