. En als klap op de vuurpijl heeft ze die ochtend een hele paardrij-outfit gekregen! Een paardrijbroek, joppers, een cap, handschoenen, paardrijsokken... het kan bijna niet gekker 
Lola heeft paarden altijd al geweldig gevonden en zo af en toe hobbelde ze een beetje mee met uitstappen enz. Sinds kort zijn we echt aan de gang en ze begint het al een beetje door te krijgen. Aangezien onze ouders gescheiden zijn en Lola met haar moeder in een dorp een eindje verder weg woont, kan ze maar om het weekend mee.. als we allebei bij ons pap zijn. We zijn vooral bezig met de draf op het moment. Van been wisselen en in een goed ritme lichtrijden heeft ze al helemaal onder de knie. Alleen met kijken of ze op het goede been zit, heeft Lola af en toe nog een beetje moeite mee.
Vic kan echt een enorme hittepetit zijn, maar op het moment dat Lola erop gaat zitten (voorlopig nog aan de longe, weet niet hoe hij is zonder longeerlijn), gedraagt hij zich prima.
Van tevoren heb ik gesprongen vandaar dit bit. Ik heb wel even de teugels anders gedaan, zodat het bit toch niet zo scherp was als het kan zijn

1. In het begin heb ik niet zoveel foto's gemaakt, dus we beginnen meteen met een nette draf
.
2.

3. Om een of andere duistere reden, maakte imageshack hem niet klein genoeg
http://img198.imageshack.us/img198/2741/26520137.JPG
4. Geconcentreerd!

5. Poseren kunnen we ook

6. En helemaal los uitstappen hoort er ook bij natuurlijk

Wat vinden jullie ervan? Heeft ze een beetje talent?