Ze was toen net zadelmak en de basisdingen(galop, rem etc) waren zelfs nog niet helemaal bevestigd.
Ik heb haar alles zelf geleerd en heb erg rustig aangedaan met haar omdat ze zo groot was en nog in de groei was.
Ze is uiteindelijk tussen haar 5e en 7e jaar nog zo n 6 cm gegroeid!

Sinds iets minder dan 2 jaar zijn we op ons gemakje begonnen met wedstrijden te rijden en dit gaat ontzettend goed.
Regelmatig nemen we meerdere wp mee naar huis en ook regelmatig prijzen

We zijn 2 maanden geleden begonnen in de klasse M1 en hebben nu alweer 11 winstpunten.
De oefeningen van de M2 zitten er ook al op maar ik rijd altijd elke klasse helemaal uit en doe het rustig aan dus ergens na de zomer zullen we pas M2 starten denk ik...
Op Zondag 12 Mei hadden we wedstrijd en liep er een fotograaf rond en die heeft heel veel fotos van ons gemaakt.
Een aantal daarvan wilde ik met jullie delen omdat de fotos erg gaaf zijn.
Ik plaats dit topic bij in the picture en niet bij haw omdat ik geen commentaar wil ergens op; ik weet zelf heel goed wat mijn verbeterpunten zijn

Maar ik wilde graag mijn megaknap paard showen waar ik stapelgek en trots op ben .

Hier gingen we dus op de letter E af waar we dus om onverklaarbare redenen veel spanning hadden incl wegspringen met 4 benen in de lucht en ergens op x belanden tot meerdere keren toe

; check dat gespannen koppie

Net dus voordat ze megasprongen met 4 benen maakt tot 5 x toe(iedere keer op lange zijde langs e)

Ik heb een groot gedeelte van de fotos bij de fotograaf besteld inmiddels

En nog een aantal fotos van een wedstrijd van 1,5 maand geleden;

en van een bokt fotoshoot van 1,5 maand geleden;

Ik ben in ieder geval super blij met mijn paard