Ik ben afgelopen weekje(29april-3mei) met een groepje van 9 bokkers naar Dop-Heets-Del geweest in Kootwijkerbroek!
Het was een ontzettend leuke en gezellige week, en lieve knollie heeft zich goed gedragen !
Remie is een wat onzeker paard die graag steun zoekt bij de kudde, deze vakantie heeft hij meerdere keren voorop gestapt en zelfs stukje voorop gedraafd! Helemaal trots dus !
We hebben ook nog mooie foto's gemaakt, maar daarvoor zal ik apart nog een topic maken

Maandag 29 april
Aankomstdag, op de planning stond een ritje met de hele groep, niet zo groot. Maar het ging niet heel lekker, de grote paarden gingen te hard voor de kleinere, Remie raakte hier wat gestressed van en we besloten halverwege om op te splitsen in een ''slome'' en ''snelle'' groep zodat iedereen zijn eigen tempo makkelijker kon aanhouden.
Even op de kaart kijken

Dinsdag 30 april
Vandaag stond een lange rit op de planning! We gingen ''rondtje Halte Assel'' van ca. 30km (achteraf was het iets minder; 27km) waar we bij cafetaria ''Halte Assel'' gegeten hebben ! Deze rit bevatte onder andere ook een stuk over Dikke Bart (de zandverstuiving van Kootwijk), langs Radio Kootwijk, onder de snelweg en over het spoor langs !

Groepsfoto van de dag

Oortjes op de Dikke Bart

Voorop!

Woensdag 1 mei
Vandaag even rustig aan gedaan. Ik heb snel last van gewrichten en pezen en zoals verwacht zwaar overbelast. 'S morgens een stapritje in de dauw gedaan, en verder overdag en 's avonds foto's gemaakt

mooie schaduw
<3

Donderdag 2 mei
Ik heb getwijfeld of ik mee zou gaan deze rit vanwege de pijn die ik had. Op de planning stond een stukje Maanschoten en Kootwijkerduinen, om vervolgens langs Dikke Bart terug te gaan(ook ca.30km). Toch meegegaan dus en vooral gereden met mn ene been uit de beugel(ja ik ken de gevaren, maar paard is poepiebraaf). En ben erg blij dat ik meegeweest ben. Hebben een grote kudde herten gezien, Kootwijkerduinen over en ook nog stuk voorop gedraafd !

Groepsfoto van deze dag.
Je ziet hier dat ik mn ene voet dus uit de beugel had
iedereen maakte foto's

Ook even poseren

Lunch

Vrijdag 3 mei
Deze dag heb ik smorgens Remie wat beweging gegeven maar vooral besteed aan foto's maken en opruimen omdat ik te veel pijn had om weer te paard te gaan. Maar supertof was het zeker !
Ik heb ontzettend genoten en een vervolg staat zeker ook op de planning !
Vooral erg trots op mn lieve paardje!