Een klein beetje info:
Bonfire, shetlandmerrie van 1.12m
Bijna 14 jaar.
Danique, 1,59m
Net 22 jaar.

Afgelopen donderdag hebben Bonfire en ik wedstrijd gereden bij Starrenburg (Castricum). Lekker stapvoets heen vanaf onze eigen stal, en natuurlijk een lekker drafje tussendoor haha. Een heerlijk stormachtige wind erbij, maar dat stoort ons niet! Onze super groom Linda (linnebill op bokt) was gezellig mee!
En daar gingen we dan, L2 tussen de paarden, en wat voor paarden! Wow, een kwijlbakje erbij was wel nodig! Eerste proef gereden, proef 13. Ging super!! Wel wat kleine foutjes, maar dat waren meer mijn stuur-/ en of rijfoutjes dan die van Bonfire! Ze liep lekker constant, niet te hard (daar zijn we namelijk heel goed in) en niet te zacht. Nette nagevelijkheid, helemaal perfect!
Tweede proef, proef 14. Die ging nog lekkerder! Hier ook weer wat stuurfoutjes van mij, maar helemaal geen grote fouten! En dat was te merken, wauw.
We stonden netjes te wachten op de prijsuitreiking, de wind maakte het wel een beetje fris, maar ach, je moet er wat voorover hebben! En dan, in rijbaan 1 is eerste geworden, Danique Denekamp met Bonfire!
Waaaaaaaah ik hoorde punten niet eens, ik was zo verbaasd dat wij die bloedmooie paarden hadden verslagen!! (natuurlijk gaat het wel om de punten, daar rijden we ook voor, maar het waren echt paarden waar je U tegen zegt!) We hadden dus 197 punten!!!!

En eerste plaats in de tweede proef, met 204 punten (!!) weer Danique Denekamp met Bonfire!!

Wauw! Wat kan je dan toch zo onwijs trots zijn op je shettie tussen de paarden in de L2!!
4 winstpunten in 2 proeven, dat noemen we pas knallen!!
01. Wat een knappe pony niet, met der dikke knotten!

02. Onze uitslagen!

03. Anderhalve week ervoor, gemaakt door Linnebill

04. Wat een topper!!

05. Mijn patsertje

Zoals je kunt zien, kamt Bonfire nog wel wat met haar vacht, in dit topic kun je een schetsje krijgen van de (mogelijke) reden ervan: [RIJ-ITP] Diepte en hoogtepunten van Bonfire en mij!!
Ze krijgt nu dagelijks extra vitamine bijgevoerd, en het gaat al stukke beter zoals je kunt zien!
Na al deze ellende, gaan we nu alleen maar de goede kant op!!
Ons streven is een punt in het M halen, als het goed is Bonfire dan de eerste shetlander van Nederland die dan officieel M geklasseerd zal zijn! Zorro heeft toen helaas geen punt gehaald, aan ons (hopelijk) de eer die wel te halen!!

Maar eerst geniet ik nog onwijs dat we überhaupt al 6 winstpunten in de L2 hebben weten te scoren!!