Ze is mijn wonder op aarde. We hebben haar gekocht toen ze 4 en een half was en samen met een mevrouw heb ik haar ingereden , opeens brak die mevrouw haar been en dus moest ik alles zelf doen en had 5x per week les. voor 80 % heb ik haar helemaal zelf ingereden
Nu is ze 7 jaar en we zijn al een binnenconcours gegaan en een buitenconcours , met ondertussen 15 wp in de B,binnnekort over naar het L1.
en ze gaat gewoon super goed! Toevallig dat onze vereniging een clinic hield en natuurlijk kwam meneer Ernes die clinic geven. Dus wie is nu gek en gaat zich niet inschrijven?
. Natuurlijk heb ik dat meteen gedaan en op 4 November 2012 was het zover , ik zou met een ander meisje een halfuur les van hem krijgen en dan zou hij commentaar geven en of complimenten
, Het begon met een halfuurtje inrijden , natuurlijk hadden we haar geknot met naald en draad en zag ze er helemaal top uit Toen we de ring in moesten was het eerst even voorwaarts neerwaarts rijden om te laten zien dat je paard lekker los was en ook dat kon, daarna oppakken en gewoon rijden zoals je normaal deed en dan gaf hij tips of dan zei hij van doe eens dit of dat. Er waren een paar dingen die hij echt wou zien zoals wijken , middengalop en middenstap. Gelukkig kon mijn paardje dat al en dus kregen we alleen maar complimenten
, hij vond alle 3 de gangen goed van Buzzy ( haar bijnaam ) en zoals de gevraagde dingen die waren ook goed. Hij zei dat we ver in de dressuursport konden komen ookal is ze springefokt
Natuurlijk helemaal blij met deze complimenten, Toen de clinic was afgelopen , nog even snel gebabbeld met hem met wat ik nog kon verbeteren en hem netjes een hand gegeven en dankjewel gezegd voor alle complimenten of opbouwende kritiek > gelukkig was het niet veel alleen dat ze iets meer bovenin moest lopen en iets meer op de achterhand , inmiddels is ze dat gelukkig al
. Hier een paar foto's :
Helaas een beetje wazig...

Iets te diep..

say Cheese , haha mijn gezicht

even de middendraf laten zien op de volte

Dit waren de foto's , Ik kan alleen maar zeggen het was een hele leuke en leerzame clinic
en Buzzy liep super ! ze was lekker ontspannen
.en ondertussen zijn we helemaal in het crème , al het witte is weg
en ondertussen loopt ze ook alweer stukken beter , natuurlijk heb ik ook een hele fijne instructrice
Dit was mijn verhaaltje over de clinic van de bondscoach van het Nederlandse Dressuur Team , Meneer Wim Ernes.
En de foto's van mijn wondertje op aarde
Het zou leuk zijn als jullie een reactie geven , Alvast bedankt !
(Helaas kreeg ik niet alle foto's geupload
heel jammer want er zaten nog hele mooie bij , ook van de stap en galop! )Groetjes Cheyenne en Buzzy