Dit is Dirkje, Dirkje is nu 4 jaar en een goeie 8 maand onder het zadel.
Het is een erg leuke lieve mee werkende merrie.
Ze is een Beart x Jelke en 162/163 hoog.
Ze is vorig jaar voor de keuring geweest en helaas heeft ze een 3de premie behaald, dit scheelde niet veel en vandaar dat we haar in de toekomst nogmaals er voor willen gooien.
We hebben nu een paar wedstrijdjes gestart en zijn nu B+12 winstpunten.
We hebben ook mee gedaan met de kringkampioenschappen en waren goed genoeg om door te mogen naar de Overijsselse, hier zijn we 9de geworden, was erg trots op haar ze was tenslotte nog maar 6 maand onder het zadel.
Ik maak nog geen overstap naar de L1 omdat ik graag een friezenselectie mee wil rijden met haar.
En dat begint in mei, en juni, en juli, en op uitnodiging mag je naar Kootwijk in september. Tot die tijd blijven we lekker rustig in de B.
Kijk en geniet van haar zadelmak maken tot haar laatste wedstrijd.
Dit was de 3de keer er op en 1ste keer draven.
1.

5de keer er op en 1ste keer los..Ps kon geen laarzen aan was net bevallen en mn kuiten waren nog te dik..

2.

Daarna is ze 5 weken klaar gemaakt voor de keuring.
Ondertussen hebben wij thuis een bak laten aanleggen en een longeercirkel.
Toen ze terug kwam heb ik haar 2 maand rust gegeven en zijn we daarna de draad rustig weer gaan oppakken.
Toen ze thuis iets meer bevestigt was wou ik afwisseling voor haar.
We zijn nadat ze 1.5 maand onder het zadel was naar buiten gegaan.
3.

We zijn mooi thuis verder gaan rijden en begonnen 1 x in de week met een groepsles op de club.
Dit vond ze geweldig! Lopen tussen nog meer paarden.
Alles pakte ze goed op, maar we deden het rustig aan want ze was tenslotte nog maar 3 maand onder het zadel.
net 3.5 maand onder het zadel, had ik mij ingeschreven voor een bokmeeting in Havelte, wij werden ook uit gekozen als model, en hebben daar een super leuke dag gehad met mooie foto's.
4.

5.

Ook had ik mij ingeschreven bij de euro friesian cup. Ze was een goeie 5 maand onder het zadel, miste wat balans in de galop en daardoor was ze niet door. op een halve punt na. We baalde maar ik was sowieso al trots weer een andere bak, weer een andere omgeving, en ze loopt als of ze al 10 jaar onder het zadel was.
6.

7.

8.Ondertussen hebben we haar lichtelijk in het tuig, we willen er dit jaar mee verder.

9.Soms speelt ze ook als fotomodel.

We hadden onderling een keertje meegereden met een wedstrijdje en daar kreeg ik 217 punten, dit bevestigde dat ik officieel wou starten.
Startkaart aangevraagd en rijden maar.
Deze laatste foto's zijn van haar laatste wedstrijd 1 weken geleden.
9.

10.

Hier was ze een beetje kijkerig er stonden bloemen op de letters.
11.

Bedankt voor het kijken.
Een berichtje zou erg leuk zijn.