Dit wordt 1 of 2 x per jaar (volgens mij) georganiseerd.
Normaal zijn de Kale duinen verboden gebied voor ruiters/amazones/menners, maar tijdens deze Winter Desert Trail wordt er een rit uitgezet van 20 km en mag je overal op de Kale duinen rijden. Een kans die je echt moet grijpen, want je waant jezelf echt in een andere wereld. Prachtig!

Ik reed deze rit op Wellbrow Tommy. Onze goedgekeurde Fell pony dekhengst.
Vast al bij meerdere mensen al bekend, want hij staat graag model voor fotoshoots haha!
Ik had gelezen dat er fotografen aanwezig zouden zijn, maar toen wij op de Kale duinen aankwamen heb ik er niet zoveel gezien. Iets wat ik helemaal begrijp, want het was erg koud!
Op het paard was het nog wel lekker, maar stilstaan was verschrikkelijk koud. Ik had dus niet verwacht dat ik foto's zou krijgen. Tot dat we ineens verrast werden door onze vrienden. Zij hadden de kou getrotseerd en hebben prachtige foto's gemaakt! Moniek en Bertus, nogmaals heel erg bedankt!
Zo, nu hoog tijd om de foto's te laten zien. Owja, de bandjes die we om onze cap hadden, waren verplicht. Zo konden de poortwachters zien dat je betaald had en kon je passeren.

We beginnen met de hele groep. Ik ben de derde van links.

En racen maar!

We hadden ons voor het galopperen maar even opgesplitst in groepjes van 4, vonden we toch iets veiliger. En het was heerlijk!

Hard!!

Tussendoor even poseren.

Om daarna weer hard te gaan, haha!

Achter aanzicht

Mijn zus op onze Fell pony merrie Jane fan Skarsterlân. En onze instructrice op het paard van mijn zus.

We moesten ook een speurtocht over de Kale duinen doen om vragen te vinden. Dus je ging echt heuveltje op en af.

Starten om weer hard te gaan.

4 op een rij!

En mijn persoonlijke favoriet, prachtig!

En een deel van de groep verspreid over de Kale duinen,
Een echte aanrader!
Waarschijnlijk wordt het weer in September georganiseerd, dus houdt het in de gaten, haha!
Hopelijk kan en durf ik volgende keer ook mee! En anders maar weer foto's maken!
Gr, Moniek.