Afgelopen week zijn ik en Maestro samen met Cathelijne (cath16) en Neron een weekje bij Noor Tanger en Patrick Molenaar geweest. We hebben weer ontzettend veel geleerd, in de loop der jaren waren er toch wat "dingetjes" in geslopen die Noor er weer even uit gehamerd heeft. Haha... Al met al een ontzettend leuke, gezellige en leerzame week geweest met mijn puppy-paard , die we hopelijk nog eens over kunnen doen!
Dat ziet er fijn uit, leuk paard! Is hij ruin? Hij heeft precies wel wat hals verloren sinds Spanje als ik het vergelijk met de foto in je profiel ? Maar als je zo doortraint zal hij vast weer spekjes krijgen op zijn hals!
Jullie zien er samen super uit Madieke! Heel ontspannen plaatjes, jullie zijn goed vooruit gegaan!
Madieke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-13 13:13
Dank jullie wel allemaal!
Lauura Noor Tanger geeft o.a. les en trainingsweken, zij wil graag een ontspannen blij paard zien. Ik vind haar manier van trainen erg fijn en heb er echt heel veel aan gehad.
Idra hij is idd geruind, zat zichzelf erg in de weg als hengst jammer genoeg. Na de castratie is hij idd wat hals verloren, maar we trainen het er idd hopelijk wel weer op.
Thanks Ursula, tis ook zo'n heerlijke kleuter...
Lhundol
Geplaatst: 25-02-13 13:26
Mooie fotos! Hij loopt echt mooi in balans al!
Onze 4,5 jarige PRE ruin is ook veel hals verloren na de castratie, moest lachen om je woord puppy, zo heet die van ons ook standaard
Cath
Geplaatst: 25-02-13 14:42
Was een hele leerzame maar ook gezellige week!
Prachtige plaatjes zijn het geworden. Je had ook echt net geluk met de zon he. Jullie zijn een hele fijne combinatie en hopelijk kunnen we volgend jaar weer gaan.
Fijne plaatjes hoor, ziet er mooi relaxt uit! Zeker met zo'n jonkie is dat toch het aller belangrijkste. Probeer wel op te letten dat je handen allebei even hoog zijn, op veel foto's is je binnenhand wat hoog en plat.
Mondy
Geplaatst: 26-02-13 00:08
Wat een knapperd ! Maar wat jammer van zn mooie manenbos
Wat een mooie foto's van Maestro!! Knap paard.. Zie er al mooie plaatjes bij van goede stukken. Setje staat hem ook erg gaaf.
Madieke
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-13 15:08
Dank jullie wel allemaal, tja zit nog genoeg werk aan aan het puppy-paard maar dat geeft niet. We gaan gewoon lekker rustig samen opweg, het is echt een ontzettend fijn paard. Wat betreft mijn handen, ik was wat te streng (naar achter bewegen) met mijn binnenhand. Ik mocht hem nu alleen nog opzij (om te sturen) en omhoog (ophouding) doen, dit moet straks uiteraard allemaal fijner worden qua hulpen. Maar dat komt wel goed als we weer wat verder zijn...
Evelienepien
Geplaatst: 26-02-13 20:52
onze knappe Maes Heb ie voort sportcoupe? staat hem ook !
Vind dat ie het voor puppy-paard al netjes loopt Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben gehad enne ...knap setje (al is je trui wel blauwer ?!)