Woensdag had ik weer les, King is nu ongeveer een half jaar onder het zadel en ons grootste struikelblok is de galop. Hij gaat nog erg hard en heeft ook moeite met aanspringen. Vooral linksom, verder gaat het allemaal heel fijn! Hij was deze keer wat traag, maar eerlijk gezegd vind ik dit zelf fijner dan dat hij onder mij weg loopt en ik hem alleen maar moet tegen houden. Dit was een van de eerste keren dat hij rustig bleef na de galop, want vorige week sprong ik een keer aan, en dan ben ik de rest van de les bezig om hem rustig te krijgen. Dus dit was erg fijn! Nu heb ik veel meer de controle over het tempo.
Vorige week vrijdag is de tandarts geweest, en heeft er een wolfskies en nog een melktandje uitgehaald, dus misschien dat hij daarom rustiger was en ook rustiger met zijn hoofd.
Het is een filmpje, ik heb er ook wat foto's uit geknipt maar dat geeft niet zo'n fijn beeld. Ik weet dat het een lang filmpje is, vind het zelf ook nooit zo leuk om zo lang te kijken,
maaar ben gewoon trots dus wil het graag laten zien!!Tips en commentaar altijd welkom!! Alle kleine beetjes helpen.

En hier een paar foto's!
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

Dat was het! Bedankt voor het kijken!
King & Floor
veel succes verder!