Dit jaar heb ik ontzettend veel bereikt met de pony’s. Ik ben meerdere keren kringkampioen geworden, regiokampioen (in 2011) en de 1e dag van de Brabantse kampioensschappen gewonnen met Captain. Met Esperanza die nu inmiddels een heel leuk nieuw baasje heeft, ben ik 5e van Brabant en 11e op de Hippiade geworden. Iets wat ik nooit had kunnen dromen toen ik hem een paar maanden van te voren op stal kreeg. Ik reed hem voor mensen. In het begin sloeg hij heel vaak af in de ring, kon het niet verwerken in zijn koppie. En op het einde reden we nette, fijne, foutloze Z proeven. Maar ook met Ferrari heb ik onwijs veel bereikt, de selecties liepen niet fijn. We werden wel afgevaardigd naar de Brabantse maar ook daar was ik de 1e dag er absoluut niet met mijn kop bij! Terwijl ik wist dat we het konden, we werden 7e en mochten door naar de volgende dag, daar liet ik weer zien wat wij samen konden. Knallen. Nog niet perfect maar dat bewaren we altijd tot wanneer we het nodig hebben. De Hippiade. Mijn proef ging top, we waren het samen weer eens en Fer dacht zo goed mee dat er een klein foutje kwam, maar wat maakte mij het uit? Hij liep super. Wie had dit ooit durven denken.. De uitslag kwam en toen waren wij gewoon Nederlands kampioen. Mijn wereld stond stil, samen met de wereld van mijn ouders en Corine (creabea op bokt, die mij altijd heel erg fijn helpt). Wauw wat was dit mooi, precies 2 jaar nadat ik hem van mijn ouders kreeg, op een handelstal gekocht op de gok. In het begin was er niks mee te beginnen maar wat een geweldige pony is dit nu zeg. Wauw.
Oke genoeg verleden, op het moment staat het trainen vd pony’s op een laag pitje.. Ik rijd ze niet zoveel als eerst dus ze zijn ook niet in top conditie. Dikke buikjes, lange haartjes. Maar ze moeten nu toch echt verkocht worden.. het liefst hou ik ze voor altijd. Maar wij hebben geen museum zoals mijn vader altijd zegt en er staan er nu al 5. Veel te veel. Dus vandaag eens verkoopfoto’s gemaakt van mijn kanjers
En tevens ook vd pony van Creabea die ik zo af en toe eens rijd en toevallig ook verkocht moet worden. Ik vind het gewoon leuk om de foto’s te showen, ik hoef niet echt tips ofzo omdat ik toch stop met deze pony’s. Nadat ik altijd dressuur heb gereden, heb ik niet zoveel zin meer in dressuur. Ik heb er genoeg mee bereikt en zet het even op een laag pitje (kwa wedstrijden dan). Ik rij eigenlijk altijd met springzadel dus dit was weer even wennen. Pony’s waren lekker fris, zijn niet meer zo geweldig op niveau wat niet de perfecte plaatjes geeft. Mijn houding is niet zo goed meer als hij geweest is dus daar moet ik ook maar weer eens wat aandacht aangeven haha. Maar we hebben er plezier in en het zijn toppertjes!! Kijk en geniet van mijn vriendjes!
Ferrari, 7 jaar, 155, Z klaar.

Captain, 5 jaar, 148, L dressuur en L springen.

En uiteraard Vera, een 8 jarige merrie die altijd fokmerrie is geweest en sinds een tijd onder het zadel is en het super oppakt.

Bedankt voor het kijken!!
!