( Met Minh-dan (Mii Fotografie), xMiinh op bokt en Titine, Titineee op bokt )
Hoi Bokkers!

een aantal weken geleden ben ik met een stalgenootje (Titineee) op fotomeeting geweest naar het stand in Ijmuiden

ik wou graag de foto's met jullie delen en ik wil er ook een paar uitvergroten, dus ik wil graag horen welke jullie de mooiste vinden, ik heb alvast een selectie gemaakt, ik kon helaas niet alle foto's plaatsen...
Mijn pony heet Grease, een 12 jarige merrie. verder weet ik niks over haar, ik heb haar drie jaar verzorgd en nu is ze zo'n 8 maanden van mij

ze was érg heet, het was voor haar ook de eerste keer op het strand, ze kon absoluut niet stil staan, alleen maar wild draven... viel niks mee te beginnen, en het was ook nog de bedoeling dat ik wat VD ging doen, daarom mocht ik ook mee, gelukkig zijn er wel wat mooie steigers uit gekomen... ( ze kan ook een goede basis en andere oefeningen hoor, maar de fotograven wouden liever steigers haha

Eerst de portret foto's.
1.

2.

3.

Toen gingen we longeren, het water durfde ze niet in

4.

5.

6.

Toen mocht ik even VD'en en ging de rest opzadelen.
7.

8.

9. net steigertje

Tja, en toen mochten ik opzadelen om de rijden, ik moest even terug lopen want de spullen lagen verder van het water af, dus ik met pony die kant op, komt er een man met voetbal doeltjes langs, pony hélemaal in de stress, wil weg springen, en zet daarbij af precies midden op mijn enkel, dat deed wel erg zeer, kreupelend een wilde huppelende pony opzadelen

10.

11.

daarna ben ik nog met titine even gaan rijden over het strand toen de meeting al was afgelopen, toen heeft Minh-dan nog wat gave plaatjes geschoten

12.

13. pony, beentjes bij je houden

14. onderonsje met pony lief

Groetjes,
Frederieke en Grease
Reactie zou leuk zijn!