Vanmiddag heb ik weer les gehad van Barbara Koot. Ik heb mijn lieve vriendje gevraagd wat foto’s te maken

Vaya is een 10 jarige KWPN pony (Karandasj X Amulet) die ik nu 6 jaar heb. Het eerste jaar vlogen we door de klasses heen en heb ik hele leuke titels gewonnen zoals Zuid-Hollands kampioen op mijn allereerste wedstrijd in het B, Zuid Hollands kampioen in het L2 en Kringkampioen in het M1. De Nederlandse Kampioenschappen mocht ik meerijden in het L2, waar ik 7e werd.
Al met al ging het super goed en was ik natuurlijk hartstikke trots, maar toch verloor ik een beetje mijn motivatie om hard te trainen. We waren gestrand in het M2, want daar moest ze ineens verzamelen!

Ongeveer 1,5 jaar geleden had ik voor het eerst les van Barbara en in die les merkte ik dat ik altijd maar als een kip zonder kop rondreed.. Ik dacht niet na over wat ik deed.. Ik trainde niet om problemen op te lossen.. Eigenlijk deed ik maar wat. Barbara heeft mij weten te motiveren om technisch na te denken en elke pas te voelen wat er onder me gebeurd....

Ik ben nu dus weer heel fanatiek aan het trainen

Maaarrrr, nu ben ik 18

Het probleem waar wij steeds weer tegen aanlopen is eigenlijk verzameling en oprichting. Eigenlijk kan Vaya best lekker lopen en heeft ze ook redelijk goede gangen, maar ze is niet van plan haar benen in haar nek te gooien als haar baas daar niet heel hard voor werkt

Kijk mee naar de (soms onscherpe

En wat vinden jullie ???!!! Gaat het lukken bij de paarden....... (Zelf heb ik er nog niet altijd al het vertrouwen in

Er staan ook nog wat foto’s bij van toen ik alleen reed en mijn moeder wat foto’s heeft gemaakt.

De foto’s van vandaag
Lang en laag lostijden, gelijk actief maken

Al wat meer richting de wedstrijd houding maar wel ontspannen

Hier jut ik d’r wat op met mijn hele lange zweep

En omhoog!

Nog niet genoeg op het achterbeen, totdat Barbara met de zweep kwam

En het resultaat