Zo, mijn eerste [ITP] topic! Wat ik hier allemaal neer zou moeten zetten weet ik niet. Zijn hoogte en leeftijd zijn bij mij onbekend... Ik weet wel dat hij heel groot is

Dat was het, tips zijn welkom!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladybird schreef:Wat een leuk beestje,
Maar naar mijn idee mag je wel iets minder streng zijn met je hand. kijk eens naar zijn bit? op de meeste foto steekt ie een heel stuk buiten zn mond..
Ladybird schreef:Wat een leuk beestje,
Maar naar mijn idee mag je wel iets minder streng zijn met je hand. kijk eens naar zijn bit? op de meeste foto steekt ie een heel stuk buiten zn mond..
Allompo schreef:Ladybird schreef:Wat een leuk beestje,
Ja, dat klopt daar werk ik ook echt hard aan. Het probleem is dat hij zo enorm vast zit in de rechterkant. Moest vandaag wel weer wennen hoor!
Allompo schreef:Wat ik zelf denk is een te strenge hand. Dit is wat mijn leraares ook vaak zegt tegen mij. Ik heb een kussentje onder het bontje liggen. Omdat het zadel anders te ver omlaag lag bij het achterste deel. Dan leek het alsof ik heel hoog uit me zadel kwam en mijn onderbenen wiebelde alle kanten op. Met dat kussentje is het een stuk stabieler.
Wat vinden jullie trouwens van de achterhand? Dat was echt een ramp, ik vind het veel verbeterd, hoe vinden jullie het?
troi schreef:Tja, ik zie vooral dat dit dier erg vast zit en heel stijf is. Ik zou er eerst een osteo of fysio bij halen om zeker te zijn dat hij fysiek goed is en dan vooral erg veel gaan buigen en rechtrichten met een los teugeltje. Laat hem zelf zijn houding maar kiezen als hij eerst maar soepeler en rechter wordt. Die houding en nagevelijkheid komt dan pas, vermoedelijk zelfs uit zichzelf omdat hij zich veel beter zal voelen en dus beter zal gaan bewegen.