Bono is een 6 jarige afstammeling van Amati en aan moederskant zit er Samber bloed in. Wegens n flinke blessure aan mijn kant (hernia) heb ik dus een behoorlijke periode niet mogen rijden.
Ik ben nu sinds n 1,5 week weer iets aan het opbouwen en gisteren was de 2e keer dat ik Bono helemaal zelf heb gereden. Normaal rijd mijn vriend hem eerst waarna ik hem overneem en nog even wat puntjes op de i zet

Ik weet dat ik niet helemaal rechtzit maar dit kan ik al jaren niet meer, heb n versleten onderrug en nu dus ook een hernia erbij gekregen en ik ben al blij dat ik uberhaubt KAN rijden!
Genoeg gekletst, hier wat foto's van gisteren.....
1.
2. Lekker actief en redelijk op de LL, dit is waar we hard op aan het werken zijn
3. Net iets te diep
4.
5. Van hand veranderen
6. Mooi opwaarts galopperen

7.
8. Halthouden, miscommunicatie en m even doorvragen omdat hij rechts vast pakte....
9. Communicatie en ontspanning is hier even helemaal weg maar vind het wel een grappig plaatje

10.
11.
12. En lekker met een lang teugeltje uitdraven
13. Hij begint te snappen dat hij kan ontspannen en zijn neus niet meteen op zijn borst hoeft te zetten....
14. Close-up van het KWPN logo dat ik zelf op zijn zweetdeken heb gemaakt...
15. Bono zegt, zweep inleveren en we gaan lekker opdrogen onder het solarium....

Commentaar mag maar ben wel lief voor ons en onderbouw het even als je commentaar wil geven.
Onze problemen zijn makkellijk: Bono weet nog niet zo goed hoe hij ontspannen kan lopen zonder meteen te diep te gaan. Halsstrekken vind hij nog eng dus daar zijn we op aan het werken.
Ik moet meer recht gaan zitten (voornamelijk met mn schouders) maar ik ben bang dat ik niet veel beter dan dit zal kunnen.