Daar aangekomen hebben we ons aangemeld en bokker Damelza ontmoet die ook met ons mee zou rijden. Daarna snel de paardjes gezadeld en toen gingen we beginnen aan de rit van 25km! We hadden er zin in en de pony's ook!
Foto gemaakt bij de start, ik zie dr beetje uit als bodybuilder maar had mn bodyprotector onder het mooie rode KWF t-shirt gedaan

We waren er al snel achter dat het erg nat was... Hier kwamen we net de hei op... Konden we gelijk kennis maken met de koeien die daar lopen (stalgenootje in de auto aan mij vertellen dat ze gedroomd had dat er koeien liepen en dat die achter ons aan waren gekomen, maar gelukkig kan dat niet want die zijn er niet. Dus ik keek haar aan en moest haar helaas melden dat er koeien liepen, kon ze zich wel alvast mentaal voorbereiden

Pony zag de koeien, schattige alerte oortjes

In bos waren de paden afwisselend heel goed, en soms wat natter.... En soms heeeeeeel erg nat

Zonnetje door bomen was zo mooi!

Af en toe hadden we dus deze paden....

Maar die trotseerde we dapper!
Spetteren!

Zonnetje was echt heerlijk!

Genieten van uitzicht!

Toen we terug kwamen van de rit zijn we nog even door de waterbak gereden, was ook erg leuk! De foto's die van de voorkant zijn gemaakt heb ik helaas nog niet gehad... Dus dan maar eentje van de achterkant

Na de rit zagen we er echt niet meer uit na al die blubber in het bos en het gecross door de waterbak

http://imageshack.us/a/img198/3118/grazen.jpg
Deze rit heeft mijn weekend weer helemaal goed gemaakt, was echt super genieten! Pony vond het ook heerlijk maar was wel moe na die 25km. Hij heeft vast goed geslapen daarna (ik ook trouwens

Heb deze rit ook met GPS gereden, kunnen ze zien dat we inderdaad netjes 25km hebben gereden