Enjoy the Ride voor KWF - Ermelo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Enjoy the Ride voor KWF - Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 13:34

Na zaterdag mijn dressuurwedstrijd totaal verpest te hebben (klote gesprek op werk de vrijdag ervoor, rustig weekje gehad qua dressuurtraining, voorlezer die bijna te laat was kortom hoop stress en spanning), was er zondag gelukkig tijd voor ontspanning! Ik moest wel vroeg op (mijn wekker ging om half 6, en dat op zondag :O), maar ik had het ervoor over! Ik ging lekker 25km door de bossen in Ermelo rijden! Toen het licht begon te worden bleek het ook nog is zonnig te zijn, het weer zat ook mee! Op stal snel alle spullen ingepakt, pony's ingeladen (ging samen met stalgenootje) en om half 8 vertrokken we richting Ermelo!

Daar aangekomen hebben we ons aangemeld en bokker Damelza ontmoet die ook met ons mee zou rijden. Daarna snel de paardjes gezadeld en toen gingen we beginnen aan de rit van 25km! We hadden er zin in en de pony's ook!

Foto gemaakt bij de start, ik zie dr beetje uit als bodybuilder maar had mn bodyprotector onder het mooie rode KWF t-shirt gedaan :'). Ziet er weer bijzonder charmant uit :D. Maar ach veiligheid voor alles zullen we maar denken!
Afbeelding

We waren er al snel achter dat het erg nat was... Hier kwamen we net de hei op... Konden we gelijk kennis maken met de koeien die daar lopen (stalgenootje in de auto aan mij vertellen dat ze gedroomd had dat er koeien liepen en dat die achter ons aan waren gekomen, maar gelukkig kan dat niet want die zijn er niet. Dus ik keek haar aan en moest haar helaas melden dat er koeien liepen, kon ze zich wel alvast mentaal voorbereiden :')). De koeien bleken ook nog is gewoon midden op het pad te staan/liggen maar ze deden niks en we zijn er gewoon sla om doorheen/omheen gereden :).

Afbeelding

Afbeelding
Pony zag de koeien, schattige alerte oortjes <3. Hij was ook zo stoer durfde er met wat aanmoediging gewoon langs!

In bos waren de paden afwisselend heel goed, en soms wat natter.... En soms heeeeeeel erg nat :D.

Afbeelding

Afbeelding
Zonnetje door bomen was zo mooi!

Afbeelding
Af en toe hadden we dus deze paden....

Afbeelding
Maar die trotseerde we dapper!

Spetteren!

Afbeelding
Zonnetje was echt heerlijk!

Afbeelding
Genieten van uitzicht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen we terug kwamen van de rit zijn we nog even door de waterbak gereden, was ook erg leuk! De foto's die van de voorkant zijn gemaakt heb ik helaas nog niet gehad... Dus dan maar eentje van de achterkant :).

Afbeelding

Na de rit zagen we er echt niet meer uit na al die blubber in het bos en het gecross door de waterbak :). Jammer dat ik daar geen foto van heb :'). De modder zat zelfs op mn bril.... Gelukkig konden we de paarden lekker even een douche geven bij het KNHS centrum. Dat vond ie volgens mij ook wel erg fijn! Daarna kon die lekker eten en nog even grazen en toen kon de reis naar huis weer beginnen...

http://imageshack.us/a/img198/3118/grazen.jpg

Deze rit heeft mijn weekend weer helemaal goed gemaakt, was echt super genieten! Pony vond het ook heerlijk maar was wel moe na die 25km. Hij heeft vast goed geslapen daarna (ik ook trouwens :')). En mooiste van allemaal heb er in totaal 197,50 euro mee opgehaald voor het KWF! Vond ik toch ook wel weer een mooi bedrag!

Heb deze rit ook met GPS gereden, kunnen ze zien dat we inderdaad netjes 25km hebben gereden ;). Als het goed is kan je de rit op deze link bekijken: http://connect.garmin.com/activity/231095890
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 15-10-12 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in linkje gezet, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Enjoy the Ride voor KWF - Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:38

Wauw Es, wat een super leuke foto's! je hebt het echt naar je zin gehad :D das duidelijk :D

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:39

Wow wat een mooie plaatjes :)
En mooi bedrag. :j

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:39

Wat leuk!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:49

Leuk topic weer Esther, dit is zo jullie ding :) Weet zeker dat je volgende wedstrijd helemaal goed gaat komen, ondertussen nog lekker nagenieten van je topic :))

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 13:50

Thanks iedereen, ik heb het zeker naar mn zin gehad! Hoop volgend jaar meer van deze ritten te rijden en hopelijk ook een paar keer endurance te starten! Dit jaar 1x gedaan en dat beviel me toch wel erg goed! Het is alleen altijd zo ver weg en we hebben nu wel een trekhaak maar de motor van de auto red het niet om zo'n eind te rijden....

Maar idd Carien, dit is echt helemaal ons ding :D.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:50

Leuk verslagje zo! Het weer heeft echt mee gezeten gelukkig! Goede watertraining :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 13:51

Waterbak bij Ermelo durfde die ook ineens in 1x in, was idd goede waterbak training zo :').

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 14:07

Heerlijk verslag es!! Genieten komt duidelijk naar voren op deze foto's :j

kimmieh0103

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 14:35

ziet er heerlijk uit! echt genieten :D
en mooi bedrag hebben jullie opgehaald!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:05

Leuk Es, jullie hadden goed weer joh! Ziet er verder ook heel gaaf uit. Heerlijk hoor!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 17:07

Dat goede weer was ook echt een meevaller, voorspellingen begonnen niet heel goed maar werden wel steeds beter met op het laatst bewolkt en kans op lichte regen. Maar toen was het zondag ineens zonnig en geen spat water gevallen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:35

Wat gaaf Esther, jullie hebben het volgens mij heerlijk naar je zin gehad!

Volgend jaar wil ik er ook 1 mee gaan rijden (zonder breuken :+ )! Wie weet komen we elkaar nog eens tegen dan!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 10:55

Wie weet, kunnen we ook samen rijden ;).

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:36

Leuk zeg! :)

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:06

Dat ziet er uit als een heerlijke rit. En ook nog eens voor een goed doel. Top hoor!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:22

Was een gezellig en lekker ritje! :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 18:39

Hahahaha inderdaad! Hebben weer genoten! En wat hadden we ook weer brave pony's!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:46

Misschien leuker om een ETR praat/klets topic te maken?.

Zijn hier heel wat mensen die etr rijden en zo gaat het weer even plat maar willen wel blijven rijden misschien dan kijken of we wat routes kunnen rijden ervan?.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 16:09

Dat is een leuk idee inderdaad :).

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:17

Leuke foto's!
Ik heb jullie een paar keer zien rijden haha. Toevallig sta ik op de laatste foto, achterse paard aan de andere kant van de waterbak :P
Jij was ook een beschermer kwijt haha, of tenmiste degene met dat roze dekje. En toen werd er aan mij gevraagd of ik hem er niet even uit kon halen terwijl ik zelf ook nog op paard zat :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 09:20

Dat was stalgenootje van mij denk idd.... Ik was toen al weg denk ;).

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:34

was jij diegene met die geruite bruine broek? en dat groen met bruine eurostar dekje?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 10:14

Jep :).

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:43

_KellyAV schreef:
Leuke foto's!
Ik heb jullie een paar keer zien rijden haha. Toevallig sta ik op de laatste foto, achterse paard aan de andere kant van de waterbak :P
Jij was ook een beschermer kwijt haha, of tenmiste degene met dat roze dekje. En toen werd er aan mij gevraagd of ik hem er niet even uit kon halen terwijl ik zelf ook nog op paard zat :')

Afbeelding

:')