Wiehoee, hallo bokkertjes!
Vandaag heb ik voor het eerst ECHT op mijn Eddie gereden! Ik heb hem zelf een half jaar ongeveer zadelmak gemaakt, dus hangen zitten, stappen en kleine stukjes draven. Toen heeft hij een aardig lange 'vakantie' gehad en nu wordt hij doorgereden door mijn instructrice! Ze is hier nu 3 weekjes mee bezig, en hij doet het zó super goed! Dus ik mocht vandaag voor het eerst er zelf op rijden!!
En oooohhh wat was ik trots, met een bigsmile zat ik daar hoor! Dit is echt het geweldigste gevoel wat er bestaat!
Dit is nog het verre van perfect! Maar ik ben al super trots op mijn ventje! Hij heeft moeite met de linkerhand, vooral het buigen. Maar vandaag ging het al een stuk beter!
Ik heb een filmpje voor jullie! Ik heb hem net zelf bekeken, en ik schaam me dood voor mijn houding...
Helaas heb ik al zo'n 6/7 maanden geen les meer gehad, maar dit wordt vanzelf weer beter! (Tips hier over? Graaag!)Even voor de mensen die King niet kennen;
Naam; Ed King (Eddie, King, Kasteel, Buffel
)Leeftijd; 3,5 jaartjes
Schofthoogte; Ik gok rond de 1,70 BIG boy!
Papa; Bonte hengst King
Veel kijk plezier! Tips altijd welkom, houd er wel rekening mee dat ik dus een hele lange tijd niet heb gereden en dit de eerste keer is!

mooi paard trouwens!