30 juni heb ik samen met Olina 2 proeven onderling B-dressuur gereden. Voor mijn eerste proef resulteerde dit in een 2e plaats! Bibi (Killyenn@bokt) was die dag mee, ze heeft zelf met Olina 's middags gesprongen. Ze heeft ook een aantal foto's gemaakt, waar ik heel blij mee ben

Olina is een 7-jarige haflinger van Liz Nokia. We zijn nog lekker met de basis bezig. Ik ben 19 jaar en heb een bindweefselafwijking waar ik met paardrijden ook regelmatig last van heb. Ik probeer ook veel bezig te zijn met mijn houding, vanaf maandag ga ik weer (fanatiek) lessen. En ik weet het: Ook al is mijn pony heel knap, ik moet naar voren kijken

Commentaar mag, maar hoeft niet. Foto's staan niet op volgorde.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Verder wil ik Bibi via deze weg nogmaals bedanken voor alles wat ze heeft gedaan voor mij en Olina. Ze heeft ons veel geholpen met rijden en zelf met Olina gesprongen. Morgen verhuist ze naar Schotland. Bieb, heel erg bedankt voor alles en ik vond jou en Olina een topcombi samen! Ik hoop dat je nog eens naar me toe komt als je in NL bent zodat je nog een keer lekker van Olina kan genieten! Olina en ik hebben in ieder geval genoten van jou!

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Desiree