Zoals meerdere weten mag ik alleen barokke wedstrijden starten. Dit omdat Hincapie nog hengst is en ik nog geen L2 met winst was met mijn vorige paard (L1+10 toen hij blijvend kreupel werd, dus miste 1 puntje).
Maar door Barokke wedstrijden te starten kunnen we wel L1+winst worden en dan mogen we alsnog officieel starten samen!
Enige nadeel is dat er maar weinig barokke wedstrijden zijn (of ze zijn onmogelijk ver weg) en dan zijn er helaas nog een paar afgezegd door bv slecht weer. Dus was helemaal blij dat het eindelijk weer eens een wedstrijd was!
En L1 voor het eerst dus hoopte heel erg op winst! Want dan kunnen we een startkaart aanvragen!
EN HET IS GELUKT!!!! Ik had 183 en 194 punten! Veel verschil maar dit was ook te merken in de proeven. De eerste proef wilde ik te graag waardoor het juist minder ging.. Gelukkig kon ik mezelf bij de tweede proef herpakken en ging het een stuk beter! Daarbij kwam er voor mij nog een extra spanning bij aangezien ik op het moment ruim 3 maanden zwanger ben. Ondanks dat ik Hincapie 100 % vertrouw blijft het dan toch een beetje extra spannend.
Op de foto's zie ik weer veel te veel waar we aan moeten werken maar dat komt wel weer... Voor de eerste keer L1 was ik zeer tevreden en van daar uit gaan we gewoon weer lekker verder werken. Ook kreeg ik nog van de jury tips waar ik altijd blij mee ben!
Helaas zijn veel foto's van de rechter hand doordat de zon anders recht in de camera stond of ik van de foto weg reed.

1. Tijdens het losrijden, enkele koeien begonnen te rennen en dat was wel heeeel interessant.

2. Ook Hincapie moest even zijn energie kwijt dus dan maar even uitdollen.

3. Bah wat trek ik mijn hakken toch op... Hij is door mijn spanning heel sloom, daardoor ga ik te veel zitten werken.

4. Tijdens het wijken, alleen geen idee waarom mijn rechter teugel in een boogje hangt.. Toch eens op gaan letten of ik dat gewoon ook tussendoor doe??

5.

6. Volgens mij was dit de middengalop op de volte.

7. Stappen naar het groeten toe.

8. Leuke foto van ons samen!

9. tijdens de tweede proef net de hoek in rijden.

10. Wijken voor rechterbeen. Alleen lig ik hier bijna op mijn paard..

11.

12. Middengalop met zijn lekkere flaporen... (En ik moet weer mijn benen lang houden..)

13.

14.
http://i88.photobucket.com/albums/k161/ ... C_0214.jpg
15. Onderweg naar het groeten.

16. En toen hinnikte er een paard tijdens mijn groeten en dat was natuurlijk een stuk interessanter!
Dat waren ze! Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!