Equator 1ste wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Celine_x3

Equator 1ste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 17:58

Heey iedereen,

Ik wil jullie eens de foto's tonen van onze eerste wedstrijden samen. 5 augustus was de eerste (enkel de E5) en 12 augustus deden we de E5 en de E7 mee.
Het was voor mijn paardje en mezelf de eerste keer dat we zoiets deden wat ongetwijfeld zeer veel stress en spanning met zich meebracht.
Dag 1 ging helemaal niet zoals het moest :) ik heb totaal niet kunnen inrijden waardoor Tor een beetje wild was ! Daarbovenop was het de eerste keer dat hij op verplaatsing moest rijden. De stal waar de wedstrijd doorging is recht over onze stalling. Dus het was maar een kwestie van de straat over te steken maar toch :)
Dus aangezien we niet hadden kunnen inrijden (door teveel mensen in de inrijpiste en mijn paard die een beetje flipte daardoor) was het een bommetje tijdens de proef. Het uiteindelijke resultaat was bokken bij de galop, waardoor ik jammer genoeg uitgeschakeld was..

Dag 2 ging gelukkig beter! Mijn doel was enerzijds de proef uitrijden en bovenal moest hij braaf zijn, dat bokken mocht niet meer gebeuren. En dit is ons gelukt! De proef liep niet van een leien dakje, er zijn altijd verbeterpunten. Maar ons doel was geslaagd waardoor ik heel blij was!
In de E5 hadden we 54% en in de E7 hadden we 57% =)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pinkie87

Re: Equator 1ste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:03

ziet er goed uit op de foto zie je dat je rustig blijft ook al geeft hij een bokje

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:07

Ziet er al netjes uit voor een eerste wedstrijd, niet teveel van hem verwachten dan kan het niet tegenvallen, komt vanzelf meer rust in als de ervaring komt :)

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:15

ziet er goed uit vooral de 2de foto vind ik zeer mooi! Jammer van dat bokje maar je bleef wel rustig en reed gewoon verder :j

Celine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:39

Dankuwel ! :)
Mijn doel was gewoon de proef uitrijden en zorgen dat mijn paardje braaf is.. Dat is gelukt! Dus ik was heel blij! :)
En op zich vond ik die 57% nog niet zo slecht :D

Dit was niet het enige bokje, maar wou toch een foto plaatsen zodat jullie een idee hebben .. Heb er me inderdaad niet druk in gemaakt!
Al bij al ben ik heel blij !