Flint na een tijdje nog eens ohz

Moderators: RianneH, Lous, Neonlight, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flint_blesco

Flint na een tijdje nog eens ohz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 23:01

hallo,

Flint heeft een paar weekjes 'vakantie' gehad (gewoon vakantie).
Dus echt perfect gaat het niet tussen ons (bokken en zo).
Ja ik ben aan de grote kant voor hem, ik zoek iemand die hem verzorgt/bijrijd
foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en als laatste: een jong hertje op de wei van de buren ;)
Afbeelding

vilouma

Re: Flint na een tijdje nog eens ohz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:34

Hmm ik weet niet of ik er heel blij van moet worden eerlijk gezegt.. Ik zie in je paardje aardig wat spanning terug ,en dat hij gaat bokken na een tijdje vakantie wat je zegt, vind ik al helemaal vreemd, mijn paarden krijgen geregeld een dagje vakantie en na wat oppak werk zijn ze beter dan ooit!

Wat dat betreft vrees ik dat je hem miss te snel weer op gepakt hebt, waardoor hij met dat bokken aangeeft dat hij het niet kan zoals jij het wilt. En als je hem toch wel goed opgepakt hebt wat ik natuurlijk niet weet, en hij bouwt toch zoveel spanning op en bokt , of lichamelijk na laten kijken of lekker even goed gaan lessen helpt dan ook wel heel goed! Beetje aan de longe laten werken kan ook nooit geen kwaad.

Ik zal heel veel overgangen rijden met hem, naar je hand toe, om wat ontspanning erin te krijgen en hem ook wat actiever te krijgen :)

Gediplomeerd ORUN instructrice!
There comes a point in every rider's life when he wonders if it's all worth it. Then one look at the horse, and he realizes - it is

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:11

vilouma schreef:
Hmm ik weet niet of ik er heel blij van moet worden eerlijk gezegt.. Ik zie in je paardje aardig wat spanning terug ,en dat hij gaat bokken na een tijdje vakantie wat je zegt, vind ik al helemaal vreemd, mijn paarden krijgen geregeld een dagje vakantie en na wat oppak werk zijn ze beter dan ooit!

Wat dat betreft vrees ik dat je hem miss te snel weer op gepakt hebt, waardoor hij met dat bokken aangeeft dat hij het niet kan zoals jij het wilt. En als je hem toch wel goed opgepakt hebt wat ik natuurlijk niet weet, en hij bouwt toch zoveel spanning op en bokt , of lichamelijk na laten kijken of lekker even goed gaan lessen helpt dan ook wel heel goed! Beetje aan de longe laten werken kan ook nooit geen kwaad.

Ik zal heel veel overgangen rijden met hem, naar je hand toe, om wat ontspanning erin te krijgen en hem ook wat actiever te krijgen :)

mee eens!
en vraag niet zoveel van hem, hij is nog jong..
als ik zo je reacties op bokt lees doe je namelijk al erg veel met hem.

verder vind ik het zadel veel te klein voor jou waardoor je de rug van flint ernstig kan beschadigen.
ga eens opzoek naar een goed passend zadel voor jullie beide.

**Het geluk van een kind begint in het hart van de moeder**

Vogelvrij
Stormjager

Re: Flint na een tijdje nog eens ohz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:15

Hihi ik bedoel het niet banketstaaf maar het lijkt net of je geen rijbroek aan hebt :P
Verder zou ik lekker wachten met rijden totdat je er iemand voor vind :)

flint_blesco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 22:05

Joolien: het is een beige rijbroek
AdnerB: voor het zadel dat voor ons beide past, is de singel onlangs kapot gegaan (was een oude singel) maar morgen ben ik in de buurt van decathlon en haal ik een nieuwe ;)
meer dan stap en draf doe ik voorlopig niet & hooguit een half uurtje (als hij rustiger is gaan wij ook vaak gewoon wandelen)
Ik zoek ook iemand omdat ik zelf niet de tijd heb om het rijden van 2 paarden te combineren met (binnekort hopelijk) een job en ik ga terug dansles volgen en ik wil hem niet verkopen
waarom ik niet gereden heb met hem heeft met vele dingen te maken: gezondheidsredenen (bij mij, heb men voet 2x licht verstuikt gehad & er niet mee naar de dokter gegaan, heb men voet ook niet laten rustne), het weer (de ene keer te veel regen, de andere keer te warm) en ik zit volop in training met rahere (brevet 8 september) & hij kende genoeg (stap draf galop, aantal dressuurfiguren en is 2x mee naar het bos gegaan) om een vakantie van bijna een maand te hebben
Laatst bijgewerkt door flint_blesco op 22-08-12 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:10

dan wacht je toch gewoon tot je een andere singel heb gekocht?
je gaat toch niet met een zadel rijden waarvan je weet dat deze niet goed past en ook te klein is voor jou?
je hebt een jong paard onder je kont die nog weinig spier heeft, verpest die rug dan niet voor je eigen plezier :)

**Het geluk van een kind begint in het hart van de moeder**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie