Ik ben deze vakantie samen met Kim, die ik ken van het IJslander-rijden, weer naar mijn lieve 3 jarige Irish cob merrie Wietje bij Ludvikov Horses&Holiday in Tsjechië geweest! Kim heeft een tamelijk goede camera, en heeft mijn Wietje prachtig vastgelegd! Daarnaast heb ik zelf ook nog wat rondgeklikt en van een selectie uit deze foto's wil ik jullie graag mee laten genieten.
We hebben onszelf prima vermaakt. Uitgebreid met Wietje getut, 3 ritten gereden waaronder eentje van 5 uur naar de top van de Smrk en terug, lekker gewandeld en nog veel meer

De foto's van Wietje heeft Kim gemaakt, de foto's van de ritten heeft Gideon gemaakt en de rest komt van mijzelf.
1. Als eerste natuurlijk mijn grote trots Wietje!

2. We hadden dit keer érg mooi weer

3. We hebben daardoor leuke ritjes kunnen maken op de IJslanders, dus opstijgen, alles op maat maken...
4. ..en rijden maar!
Leuk detail: de IJslander waar ik deze rit op maakte heeft een nachtje bij mij in de wei gestaan, waarna ze samen met mijn Wietje naar Tsjechië is gegaan.
5. Lekker klooien met mijn camera, dit is Djarfur, een van de IJsco's daar.
6. En oefenen op andere onderwerpen dan paarden.
7. Maar het belangrijkste onderwerp wat voor de lens gekomen is, is natuurlijk Wietje

8. Ik met mijn knappe paard

9. Ik kijk een beetje raar, maar het gaat tenslotte om Wietje

10. Maar baas, ik zie daar iets!

11. M'n gekke beest is nu al goed in bokken, dus ik ben gewaarschuwd voor als ze onder het zadel komt..

12. Gelukkig is braaf ronddraven ook al een mogelijkheid. Ja, de bak loopt schuin (redelijk steil) af

13. Spelen! Kijk en vergelijk, mijn benen en Wietje's voorbenen

14. En dan mag paardlief weer terug naar de wei, waar haar vriendinnen al staan te wachten.
15. De 15 foto's zijn weer bereikt, dus ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Ik in ieder geval wel! Doei!