Hoe Chelsea ondanks mijn fouten winst behaalt!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ChelseaII

Hoe Chelsea ondanks mijn fouten winst behaalt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 16:34

Hallo!!!

Ik ben weer eens super trots op Chelsea! Het rijden thuis gaat niet zo super denderend, maar op een wedstrijd laat ze me niet zitten en dat was wel weer gebleken! Afgelopen vrijdagavond wedstrijd gehad en dit was onze 2e L1 wedstrijd en ik verwachtte er niet veel van. De 1e proef was ze heel sloom en dit was ik niet van haar gewend... Ik had dan ook geen zweepje, omdat dit meestal niet nodig is! Achteraf bleek dat ze erg nodig moest plassen, dus ik denk dat dat de oorzaak was! Zodra ze weer op de trailer stond, liet ze alles lopen :(:) !
In de 2e proef er een zweepje bij gepakt en toen was ze gelukkig wat meer voorwaarts. Maar wat maakte ik toch een fouten; ze sprong in galop aan ipv middendraf, ze vond de jury-auto spannend en natuurlijk moest ik beide keren in die hoek aanspringen in galop en dat ging dus erg lastig en op het einde van de proef ging ik rechts ipv links... Ik dacht bij mezelf; helaas, vandaag geen winstpunten voor ons!

Maar... Ik reed langs de jury na de proef en zij vertelde mij wat een zonde het was van die foutjes, want het was een super proef en ze vond mij de beste van de L1 in die ring :D :o! Ik stond behoorlijk perplex, hahaha!

Om de boel nog leuker te maken was ik in de 1e proef ook nog 3e met 191 punten en in de 2e proef dus 1e met 195 punten en kreeg ik een sjabrakje omdat ik van beide ringen in totaal de meeste punten had! En vandaag ontdekte ik een leuk stukje over ons op de site http://www.1pknoord.nl.

Mijn weekend kan niet meer stuk!! Hierbij een paar foto's van die avond:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We lijken hier de grond in te duiken... Is ook een aandachtspunt thuis! Maar geloof dat de foto ook niet helemaal horizontaal is genomen O:)

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :)

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:36

Ziet er goed uit! :)
Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!

Otjuh

Re: Hoe Chelsea ondanks mijn fouten winst behaalt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:08

Ziet er leuk uit! Gefeliciteerd met je winst en wat leuk dat je een shabrak hebt gewonnen! :D

Prix.
      B+2 :D

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 12:04

Leuk paard heb je! Gaat vast goed komen, nu nog een goed gevoel over de proeven krijgen :D

Gaga v. Sandreo L1+28 L2+31 M1+28 *verkocht*

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 15:36

Thanks iedereen! Tsplendid, ik ben nogal een perfectionist en ben niet gauw tevreden, haha! Moet ik ook afleren hoor!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:00

Haha dat ben ik ook maar soms moet je wel accepteren dat het een jury sport is en dat het qua gevoel en punten niet vaak klopt :P zoals denken dat je slecht hebt gereden en dan een score boven de 190 halen :')

Gaga v. Sandreo L1+28 L2+31 M1+28 *verkocht*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie