leeftijd: 6jaar
niveau: bosruiter niveau

schofthoogte: 1.52m
Heyoka heb ik vorig jaar gekocht en is tien juni 2011 bij mij gekomen.
Hij was toen 5 jaar, er is nooit wat gedaan geweest met hem, hij mocht op de weide lopen en is dus tot aan zijn 5jaar rustig kunnen uitgroeien.
De spieren had hij uiteraard nog niet

Heyoka heeft een super zacht en lief karakter vandaar dat hij hengst mag blijven, hij kan zelfs samen lopen op de weide met Kalife en Zippo zonder enkel probleem.
Hij stelt zich zelf onderdanig op naar de twee ruinen

Altijd heel vrolijk en goed gezind, elke keer weer een lieve hinnik, komt hij knuffelen enz...
Omdat ik nog nooit echt mooie foto's had van hem heb ik er eens werk van gemaakt.
Eerst een aantal poseer foto's:
hij is zwart wit tobiano.
Met de zon en de warmte heeft hij nu wel af en toe een bruine schijn over zijn rug en borst.
Zodra het terug september wordt verdwijnt dat weer en is hij terug spekzwart en vanaf half juli krijgt hij terug een bruine schijn zucht

Heyoka is zot van vrijheidsdressuur, telkens keer op keer heel enthousiast om iets te mogen doen!
Bewerkte foto:

stoere steigers

maar kan ook heel zoet zijn...

Het allerliefste wat hij doet is zitten, zitten, zitten en nog eens zitten.
En als hij koppig is dan krijg ik hem niet meer recht en blijft hij effectief zitten ook al ga ik voort

Als ik daarna van op een afstand met een pot eten rammel komt hij terug recht, bij deze is het nog eens een bevestiging: liefde van de man gaat door de maag!

op de knietjes...

Iets waar ik heel trots op ben en waar ik de maand juli op gewerkt heb is hem op zijn rug leggen.
Eerst geleerd van te blijven plat liggen en veel (letterlijk

Zodat hij dat goed gewend kwam.
Ik denk dat hij het zelf nooit beseft heeft dat hij plots op zijn rug lag, hij heeft ook nooit iets van verzet getoond, ligt dan heel relax op zijn rug alsof dat dood normaal is

En ja, mijn haar is echt en niet nep en ja het is echt zo lang.
Krijg ik af en toe van die rare vragen of het wel mijn echt haar is

En nog beetje los gooi foto's van het rijden, niet veel zaaks, was ook maar voor de foto.

Ik probeer er zo goed mogelijk op te letten bij een stop dat ik hem zeker niet belemmer met mijn teugels, dan krijg je af en toe rare moment opnames van je handen

Et voila, c'est ca