Omdat iedereen maar bleef vragen om een topic: vooruit dan maar, haha. Karin: bedankt voor de foto's!
Kan er zelf waarschijnlijk ook wel wat van opsteken en tips zijn nooit mis, kan zelf altijd nog beslissen of ik er iets mee doe.
Caspian is een zesjarige Fjordenruin, die pas sinds maart/april actief gereden wordt, en dan vooral rechte stukken in het bos.
In de bak rijden we bijna nooit, dit was weer de eerste keer sinds begin mei... Oeps.

Lessen gaan we binnenkort mee beginnen! Wil het in-de-bak-rijden toch meer gaan oppakken om de basis er goed in te krijgen, en daar heb ik gewoon hulp bij nodig, simple as it is.
Puntjes die ik zelf kan aanwijzen:
- Af en toe die verschríkkelijke kapstokvoeten van me.

- Veel meer contact houden.
- Mag iets actiever, maar dan wel zonder dat hij onder me vandaan rent (weet niet goed of dit op de foto's ook te zien is).
- Niet gaan "hangen", mag trotser en rechter op mijn paard zitten.
Hmm dat was het wel denk ik.. Als jullie meer zien: gewoon melden! Zou het heel fijn vinden als je me ook een tip kan geven hoe ik het kan verbeteren.
Heb trouwens uiteraard ingestapt en uitgestapt, maar hier zijn geen foto's van.
Heb hierna ook nog wat sprongetjes gedaan (en dan heb k helemaal geen moeite om hem actief te houden..), maar ook daar zijn geen foto's van

Ennnn ik heb ook eigenlijk geen idee of deze foto's op de goede volgorde zijn

1. Handen verschrikkelijk ongelijk... Ik laat mijn buitenteugel ook soms gewoon los, heel irritant want ik heb het zelf niet door.. Probeer er wel op te letten!

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. En nog een ontzettend charmant sta-moment haha.

Nogmaals: tips zijn hartstikke welkom en les is "on his way".