Zoals sommige van jullie wel weten heeft damelle een nare hoefbotontsteking gehad waar ze nu gelukkig weer van genezen is. Sinds een maandje heb ik weer groen licht om te rijden end aarvoor heeft ze dus een paar maanden op rust gestaan.
Damella is een 4 jarige merrie van Allacher. We trainen nu richting B niveau en volgende maand gaat ze eens mee op wedstrijd, een pas de deux. Damella laat als ze los is haar bovenlip wat hangen of speelt hier wat mee wat op sommige foto's te zien is. Dit absoluut geen verzet oid! Tandarts is ook vrijdag nog geweest dus dat is het ook niet. Heb hele fijne en goede instructie en die zegt ook dat het van de ontspanning is

Zelf kamp ik de laatste tijd behoorlijk met mijn houding, ik moet rechter op zitten en mijn schouders recht houden. Hiervoor loop ik bij een fysiotherapeut, heb het carpaal tunnel syndroom aan mijn pols en om deze pijn ben ik onbewust met houding gaan compeseren. Ik wordt nu voor zowel CTS als mijn rug behandeld. Dit in combinatie met zitlessen, dus ik hoop over een tijdje netjes te kunnen zitten

Verder neem ik alle tijd voor Damella, we doen er liever 10x langer over om iets te behalen maar dan alles vanuit de rust en ontspanning dan met een gespannen in elkaar getrokken paard. Ze doet het de laatste tijd super dus ik heb alle vertrouwen in dr!