Moet je natuurlijk wel beschikking hebben over 2 paarden

Onze 4 jarige Arabische merrie wordt sinds begin dit jaar doorgereden en de laatste paar weken pakken we er geregeld een buitenritje bij, gewoon in de polder, moeders er naast op de fiets en een safety lijntje er bij.
Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst zonder zijwieltjes (touwtje) met Djuun buitengereden , wel nog moeders er bij op de fiets

Nu is Djuun gewoon hartstikke verkeersmak, maar het is gewoon fijn om iemand bij je te hebben voor het geval dat...
Verder rij ik 2x per week de NRPS pony van mijn tante, tis een beetje een tutje af en toe, maar verder gewoon een fijne rijpony

Dus vandaag onze stoute schoenen aangetrokken, Ersiel (Sieltjuh op bokt) op Djunnah en ik op Pasja en voor het eerst voor Djuun samen met een ander paard op pad op het ruiterpad

Moeders 2 camera's in haar handen geduwd en mee op de fiets

Djuun vond het best spannend op het pad, maar bleef zo braaf, zelfs toen er op den duur een paard in draf achterop kwam!
Nou ja, genoeg gekletst, de foto's!
Best een leuk setje toch?

Stil staan is niet Pasja haar favoriete hobby

Op dit pad moest Djuun nog even voor omdat Pas niet langs een kindje op een fietsje durfde

Djuun vond Pas maar mwa

Pas was inmiddels al weer thuis en Ersiel is maar even afgestegen voor het tunneltje

Djuun was erg moe van alle indrukken, we hebben het rustig aangedaan en we zijn weer een ervaring rijker!
Gaan we snel weer eens doen zus!!