) 1+1=... Helaas misten we wat zon (die was er afentoe eventjes) en waaide het soms stevig in de baan.. toch vind ik de foto's erg goed gelukt en wil ik ze graag laten zien! (voor er bokt-discussies komen: Ze word absoluut niet dagelijks met s&t gereden)Alvast sorry Nicole, de foto's zijn iets minder mooi van kwaliteit door hyves. Ik ben er ontzettend blij mee!

Instappen

Losdraven met uitgeschoven halsje

Drafje. Ze moest de rechterkaak los laten maar werd iets kort in de hals.. dan gaat baasje fluiten zodat ze voorwaarts gaat en de lengte naar de hand op zoekt.. vandaar mijn gezicht (gekke bek)..

Galopje

En nog 1. (ja ik zie dat ik beter mag gaan zitten met mijn dikke kont en qua lichaamsgebruik is er ook nog verbetering te halen bij Zya)

Mijn knappe dame inzet tot volte

En nog 1tje de volte op..

Spontaan halthouden op A

Hier ben ik best wel blij mee.. ze gaat steeds makkelijker scharen

En galopje andere zijde, voor deze geldt dezelfde opmerking als de andere galop foto.

Weer even de lengte in de hals opzoeken en lekker kans te ontspannen, hierna nog even gegaloppeerd en daarna uitgestapt.

Laat je wat achter? Rijtechnisch commentaar mag, maar houdt het netjes.

Het shirtje heb ik gedieft van mijn mams.. ik was al een tijd op zoek naar een shirt in die kleur.. komt mijn moeders er mee thuis
Op een hengst kan het ook gewoon hoor hahahah
Of in dit geval.. met je m.uts

)