Stjarna en ik (voor degene die ons nog niet kennen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1623718&p=77991153#p77991153 ) Waren afgelopen week met een onwijs leuke groep naar de KNHS instructieweek, week 7.
We hebben echt onwijs genoten, de gewone foto's volgen nog..
Uit de meer dan 70 deelnemers van de week werden er 4 uitgekozen die mee mochten rijden in een clinic van Sander Marijnissen, ze hadden deze 4 mensen opgedeeld in 2 groepjes die beide een uur mee mochten rijden.....
STJARNA EN IK WAREN DE GELUKKIGEN

Ik had best lekker gereden, wat laag, maar wel heel fijn. Er zijn door lieve vriendinnetjes wat mooie foto's gemaakt, ik moet er nog meer ontvagen, maar kan niet langer wachten om deze alvast met jullie te delen

Ik heb een heel mooi setje bij elkaar geleend, bijna alles wat we op hadden hadden we geleend, ook is er ontzettend lief geholpen met knotten, etc.

Niet overal zijn foto's van, of die heb ik nog niet. In de clinic zijn we vooral wezen schakelen, en dan krijg je dit soort foto's...

Kijk en geniet (Genieten deden wij zeker en dat doe ik ook steeds als ik ons zo zie

Even lachen voor de camera (zoals ik al zei... of we nu goed rijden of niet... we genieten van en met elkaar

Met Sander:

Met de super groep hadden we mooie polo's laten maken.. ik moest en zou deze aan doen natuurlijk

We hadden veel plubliek, maar paard reageerde erop alsof het dagelijkse koek was. hihi, toppaardje

Wat terug nemen na uitgestrekt galopje:

Verzameld galopje, net na een volte 10meter:

Uitgestrekt galopje:

Uitgestrekt galopje:

Terug nemen na uitgestrekt galopje:

Manman, wat ben ik blij met deze foto's... De galop word steeds beter, en ook de draf vind ik gewoon leuk om te zien

WE BEGINNEN ZELFS DE UITGESTREKTE DRAF TE BEHEERSEN

Inzet uitgestrekte draf:

Uitgestrekt drafje:

Uitgestrekte draf op de lange zijde:

Nog een uitgestrekte draf:

Uitdraven:

Belonen:

Nog eventjes met me groepsmaatje en Sander op de foto

Thanks for watching..
Houd het lief het gaat me namelijk niet om rijtechnisch commentaar, maar ik wil onze geniet momenten met jullie delen

Groetjes Michelle