Vandaag heb ik voor het eerst sinds een halfjaar weer eens gereden, en wel voor het eerst op manegepaard Redetsky.
Over mij: Ik heb vanaf mijn 7e in de manegelessen gereden, meegedaan aan alle wedstrijden, veel gelest en
veel verzorgpony's en paarden gehad. Ook heb ik veel pony's en paarden voor de handel gereden. Helaas heb ik nooit
de mogelijkheid gehad tot het hebben van een eigen paard/rijden van wedstrijden, maar ik probeer alle kansen aan te
grijpen om mijzelf zoveel mogelijk te verbeteren. Ik hoop over een aantal jaar een fijn dressuurpaard voor mijzelf te kunnen
kopen en daarmee de dressuurring onveilig te maken!
Over het paard: Hij heeft met 2 verschillende amazones ZZ-licht gelopen en is dus een ideaal leerpaard.
Het is een paard wat erg hoog opgooit in galop, en wat met een springzadel moeilijk uit te zitten is.
Alle tips zijn natuurlijk welkom, houd er wel rekening mee dat ik een halfjaar niet op een paard heb gezeten (0 conditie) en dat
het ook de eerste keer op dit paard was. Ik heb ontzettend zitten genieten en wilde jullie gewoon even de plaatjes laten zien.

Even afstemmen
ik heb lang niet gereden, en moest even wennen aan zo'n fijn afgesteld paard.

Poging tot schouderbinnenwaarts (mag nagevelijker)

Fijn galopje.

Ik was vanaf het eerste drafje meteen gek op dit dier, en ik hoop er snel nog een keer op te klimmen
.Bedankt voor het kijken!
?! die is goed voor elkaar zeg
!