Joey met mijn zusje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tesssie14

Joey met mijn zusje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 17:24

Ik heb vandaag fotos gemaakt van Joey en mijn zusje.

Samen op de brug
1Afbeelding
2Afbeelding
drafje
3Afbeelding
galopje
4Afbeelding
5Afbeelding
Daarna hebben ze ook nog even samen een boomstammetje gesprongen
6Afbeelding
beste vrienden <3
7Afbeelding
8Afbeelding
9Afbeelding
baas nu zijn er wel weer genoeg fotos gemaakt. ezellook!
10Afbeelding
11Afbeelding
12Afbeelding
13Afbeelding
en dan de leukste voor het laatst! grootste lol samen! :D
Afbeelding

ik hoef geen comentaar over der spoortjes we weten waar we mee bezig zijn!

Veerle

Re: Joey met mijn zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:29

Wat leuk zo in het lichtblauw <3
Joey is echt een knappe pony!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:36

Super lief! Echte vriendjes :+:

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:43

ach wat leuk :+:
die twee zijn echt leuk samen :+:

debbbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:27

ahw echt super leuk :+:

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:39

Leuk! :D

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 18:40

Dankjulliewel voor de leuke reacties ook namens me zusje:)

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:58

echt heel leuk :D echt een super leuk beestje de laatste en de eennaarlaatse zijn echt heel mooi ik zou ze laten uitvergroten *D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:47

ITP -> RIJ-ITP

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:52

leuk hoor!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 21:51

Dankjulliewel voor de leuke reacties

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:17

Super leuk, Tess !
Joey is echt een leuk beestje <3

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:19

Hoe groot is Joey? Hij doet me enorm denken aan mijn pony Mitch! Zelfde uitstraling en bouw komt ook wel overeen. Mijne heeft alleen nog wat kilo's teveel!

Heel leuk!!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 22:23

Chaos schreef:
Hoe groot is Joey? Hij doet me enorm denken aan mijn pony Mitch! Zelfde uitstraling en bouw komt ook wel overeen. Mijne heeft alleen nog wat kilo's teveel!

Heel leuk!!

Joey is 1,30 zijn vader is high flown viper en zijn moeder high flown ashley. joey heeft ook heel wat kilos te veel. maar ik krijg het er maar niet af. Hij wordt echt dik van niks

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:24

Mitch word ook dik van niks, haha!
Tis een Welshje neem ik aan? Mijne is van Ozal. Echt grappig om te zien!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:27

Ahh, wat een lieve combinatie! :) Pony heeft er ook echt lol in zo te zien.

Ik heb trouwens geen commentaar op de spoortjes want ik zie geen geprik, maar mag ik wel vragen waarom? :) Je hoeft geen antwoord te geven, hoor.

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 22:27

Ja het is een welshje. hij is wel een stuk groter dan zn ouders.
is die van jou ook liever lui dan moe?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:29

JAAAAAA!!! Hahahaha, als hij vlucht gaat ie knetterhard maar over het algemeen heeft hij heeeeeel veel aanmoediging nodig haha. Al is het wel een slimme. Eens in zoveel tijd rij ik hem zelf (ben eigenlijk veels te groot) en dan weet ie heel goed dat hij moet doorlopen haha. Mijne kan ook enorm goed springen, dan is tie wel snel, haha!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 22:32

Appelmoes_11 schreef:
Ahh, wat een lieve combinatie! :) Pony heeft er ook echt lol in zo te zien.

Ik heb trouwens geen commentaar op de spoortjes want ik zie geen geprik, maar mag ik wel vragen waarom? :) Je hoeft geen antwoord te geven, hoor.

Ik zal hier heel eerlijk antwoord op geven. Joey is een pony die super lui is en helemaal afgestomt op de zweep en been. doordat hij niet op me zusje haar been is gaat ze hem een tik geven. Waar dan ook geen reactie op komt. voor me zusje niet leuk maar al helemaal niet voor de pony. als ze een spoortje om heeft is hij goed op haar been. dus geen geschop en tikken voor joey. zelf ben ik ook tegen sporen om paarden voorwaards te rijden maar in dit geval is het voor beide beter

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 22:34

Chaos schreef:
JAAAAAA!!! Hahahaha, als hij vlucht gaat ie knetterhard maar over het algemeen heeft hij heeeeeel veel aanmoediging nodig haha. Al is het wel een slimme. Eens in zoveel tijd rij ik hem zelf (ben eigenlijk veels te groot) en dan weet ie heel goed dat hij moet doorlopen haha. Mijne kan ook enorm goed springen, dan is tie wel snel, haha!

Hahah! springen kan joey ook heel goed. ik sprong 90 cm met hem maar ben gestopt toen ik zelf de hindernis ging omgooien met me benen. ik denk dat hij nog wel hoger kan. maar hij blijft met springen ook sloom

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:38

Die van mij in het aanrijden en na de landing ook. Maar een paar meter voor de sprong trekt ie aardig aan. OHZ heeft hij nooit hoger als 50 gesprongen geloof ik. Vrijspringen heb ik hem een meter laten springen, dan kan die wel doorlopen haha. Luie donder.

We hebben echt broertjes. :')

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:40

Ohnee. Met vrijspringen is ie ook niet snel. Kijk net het filmpje met het springen van 1 meter maar die doet ie in draf. :') :')

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:42

Tesssie14 schreef:
Ik zal hier heel eerlijk antwoord op geven. Joey is een pony die super lui is en helemaal afgestomt op de zweep en been. doordat hij niet op me zusje haar been is gaat ze hem een tik geven. Waar dan ook geen reactie op komt. voor me zusje niet leuk maar al helemaal niet voor de pony. als ze een spoortje om heeft is hij goed op haar been. dus geen geschop en tikken voor joey. zelf ben ik ook tegen sporen om paarden voorwaards te rijden maar in dit geval is het voor beide beter

Als het zo beter gaat, dan gaat het zo beter :j lijkt me ook voor de pony zelf fijner hoor, als hij nu gewoon weet dat spoor = voorwaarts, in plaats van dat hij hulpen krijgt waarvan hij heeft 'geleerd' dat ze niks betekenen en dan afgestraft wordt als hij er niet op reageert. Als je zusje haar been verder gewoon goed stil kan houden, is dit inderdaad een goede oplossing.

Hoe oud is je zusje trouwens? En hoelang rijdt ze al? Ziet er netjes uit hoor, toppie! +:)+

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 22:49

Appelmoes_11 schreef:
Tesssie14 schreef:

Als het zo beter gaat, dan gaat het zo beter :j lijkt me ook voor de pony zelf fijner hoor, als hij nu gewoon weet dat spoor = voorwaarts, in plaats van dat hij hulpen krijgt waarvan hij heeft 'geleerd' dat ze niks betekenen en dan afgestraft wordt als hij er niet op reageert. Als je zusje haar been verder gewoon goed stil kan houden, is dit inderdaad een goede oplossing.

Hoe oud is je zusje trouwens? En hoelang rijdt ze al? Ziet er netjes uit hoor, toppie! +:)+

me zusje is 11. ze heeft van deer 7 tot der 8ste op een manege gereden en daarna is ze op joey gaan rijden! en dan moet ik er even bij zeggen dat het geen makkelijke pony is. ze heeft al wat flinke smakkerts gemaakt en heel wat bergen overwonnen! ben echt trots op der

LiseFederer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:58

Super toffe en vooral mooie pony ! Zou ook wel willen dat mijn zusje zo reed helaas doet ze aan ballet